Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 20. januar 2015 #1 Skrevet 20. januar 2015 Mulig det har vært tråder om det her i dag, men jeg har ikke sett de Hva vil de oppnå? Hvorfor kan han ikke bo sammen med familien sin?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #2 Skrevet 20. januar 2015 Mulig det har vært tråder om det her i dag, men jeg har ikke sett de Hva vil de oppnå? Hvorfor kan han ikke bo sammen med familien sin? Hvorfor skal vi ta "hensyn" til han? Bør jo aldeles være gla for å kunne være i dette landet kontra å klage for å ikke kunne bo midt i smørøyet på Grønland ! Mulig de vil ha han vekk fra resten av "gjengen" sin. Familien kan jo væte gla han fortsatt ikke er sendt langt vekkistan Anonymous poster hash: a987d...808
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #3 Skrevet 20. januar 2015 Mulig det har vært tråder om det her i dag, men jeg har ikke sett de Hva vil de oppnå? Hvorfor kan han ikke bo sammen med familien sin? Hvorfor skal vi ta "hensyn" til han? Bør jo aldeles være gla for å kunne være i dette landet kontra å klage for å ikke kunne bo midt i smørøyet på Grønland ! Mulig de vil ha han vekk fra resten av "gjengen" sin. Familien kan jo væte gla han fortsatt ikke er sendt langt vekkistan Anonymous poster hash: a987d...808 Være* Om de ikke vil flytte med han så kan de jo sikkert få dekt NSB tur/retur. Vi har jo flotte ordninger Anonymous poster hash: a987d...808
HvittHus Skrevet 20. januar 2015 #4 Skrevet 20. januar 2015 Kanskje for å gjøre det så utrivelig for han, at han tar sakene sine og flytter ut av landet? Håpe
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #5 Skrevet 20. januar 2015 Mulig det har vært tråder om det her i dag, men jeg har ikke sett de Hva vil de oppnå? Hvorfor kan han ikke bo sammen med familien sin? Hvorfor skal vi ta "hensyn" til han? Bør jo aldeles være gla for å kunne være i dette landet kontra å klage for å ikke kunne bo midt i smørøyet på Grønland ! Mulig de vil ha han vekk fra resten av "gjengen" sin. Familien kan jo væte gla han fortsatt ikke er sendt langt vekkistan Anonymous poster hash: a987d...808 Ja, men hvorfor? Han har vel ikke noen "gjeng" i Oslo, og med internett er verden liten uansett?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #6 Skrevet 20. januar 2015 Kanskje for å gjøre det så utrivelig for han, at han tar sakene sine og flytter ut av landet? Håpe Er så trivelig på kyrksæterøra atte. Store fester med lassevis av karsk og kaker. Håper mullaen liker sodd. Burde heller sendt ham til Hell. Anonymous poster hash: 3be13...fb2
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #7 Skrevet 20. januar 2015 Mulig det har vært tråder om det her i dag, men jeg har ikke sett de Hva vil de oppnå? Hvorfor kan han ikke bo sammen med familien sin? Hvorfor skal vi ta "hensyn" til han? Bør jo aldeles være gla for å kunne være i dette landet kontra å klage for å ikke kunne bo midt i smørøyet på Grønland ! Mulig de vil ha han vekk fra resten av "gjengen" sin. Familien kan jo væte gla han fortsatt ikke er sendt langt vekkistan Anonymous poster hash: a987d...808 Ja, men hvorfor? Han har vel ikke noen "gjeng" i Oslo, og med internett er verden liten uansett? Spørs om de har 4G oppi der Fra spøk til alvor -han har nok mer enn det vi vet, og jeg er sikker på at de har en grunn til å gjøre det som de gjør . Anonymous poster hash: a987d...808
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå