Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #1 Skrevet 20. januar 2015 Kjøpte 3-pack elns med sokker på cubus, tre sånne store pakker. To av sokkene har nå errer ÉN-TO gangers bruk fått store hull.,, rakner med én gang, utrolig dårlig! Så vil fraråde å kjøpe derfra. Anonymous poster hash: f6a7f...9b1
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #2 Skrevet 20. januar 2015 Liker IKKE strømpebukser til barn der jeg.. De er TRANGE i beina og føttene er "laga" -ikke stretch -så Alle har ikke like lange føtter. Sokken disser på foten til min jente .. Aldri mer HM er mye bedre . Stretch Anonymous poster hash: 527bc...1f9
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #3 Skrevet 20. januar 2015 Liker IKKE strømpebukser til barn der jeg.. De er TRANGE i beina og føttene er "laga" -ikke stretch -så Alle har ikke like lange føtter. Sokken disser på foten til min jente .. Aldri mer HM er mye bedre . Stretch Anonymous poster hash: 527bc...1f9 Ja, det sier jeg meg enig i, jeg kan ikke kjøpe barnestrømpebukser der jeg heller.. Anonymous poster hash: f6a7f...9b1
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #4 Skrevet 20. januar 2015 Liker IKKE strømpebukser til barn der jeg.. De er TRANGE i beina og føttene er "laga" -ikke stretch -så Alle har ikke like lange føtter. Sokken disser på foten til min jente .. Aldri mer HM er mye bedre . Stretch Anonymous poster hash: 527bc...1f9 Ja, det sier jeg meg enig i, jeg kan ikke kjøpe barnestrømpebukser der jeg heller.. Anonymous poster hash: f6a7f...9b1 Har ikke prøvd sokker der -men nå skal jeg ikke det heller gitt 🙈 Anonymous poster hash: 527bc...1f9
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #5 Skrevet 20. januar 2015 Jeg kjøper ikke sokker til unga der, for de strammer sånn ved anklene. Det gjør ullsokkene dems også. Anonymous poster hash: a23a7...f3e
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #6 Skrevet 20. januar 2015 Cubus er noe møkk! De er dyre, og klærne er alltid dårlig kvalitet! Topper og buksr utvider seg i vask, blir pløsete og stygge etter bare ett par vask. Barneklærene har en rar passform.. Anonymous poster hash: 5dc2d...a0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå