Gå til innhold

Ladycup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal teste denne for første gang nå. Bestilte large, da de beskrev at over 25 eller de som har født, bør velge large. Forsøkte å sette den inn. Den føles enorm, må krølle den for å få den på plass. Skal det være slik? Når jeg først har fått den på plass virket den veldig bra. Jeg blør mye, så hvor ofte bør jeg tømme? De første dagene blør jeg gjennom normal tampong etter et par timer.

Anonymous poster hash: 45438...69e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bretter den på langs 2 ganger når du setter den inn. Den holder seg ut selv og det blir vakum.

Prøv deg frem, etter kanskje 3 timer så ser du hvor full den er. Jeg blør ikke mye så trenger kun å tømme den morgen og kveld.

Ekkel detalj; vask deg i dusjen skikkelig. Føler det blir slimete og langtrukket mens fordi det blir liggende i skjeden på en annen måte enn tampong.

Skrevet

Jeg har en type som heter Mooncup, men det er det samme - silikonkopp. Den skal brettes på en viss måte slik at du får et undertrykk når du slipper den i skjeden. Jeg blør også ganske mye og valgte derfor den store størrelsen selv, likevel opplever jeg at jeg må tømme den ganske ofte i forhold til hva "alle andre" gjør. Du kommer til å finne ut hvor ofte du må bytte den etter å testet den et par ganger fordi det vil rett og slett begynne å lekke når den er full. Ikke noe mye, kanskje slik som en tampong ville gjort når den ikke klarer å holde på mer. 

Har mye glede av den da det føles mer rent og pent der nede, så håper du også blir fornøyd. Lykke til! 

Skrevet

Du finner ulike bretteteknikker på youtube.

Anonymous poster hash: bd2f3...2e6

Skrevet

Tusen takk jenter. Dette forumet er tipp topp!!!

Skrevet

Jeg har en inne meg nå. Syns den er super og har brukt det i noen år nå.

Jeg bretter som måte nr.2 på denne siden:

http://www.mooncup.co.uk/languages/no/hvordan-bruker-jeg-den.html

Jeg syns det er letter å få den rett på plass om jeg skyller den i iskaldt vann rett før jeg setter den inn. Og så vrir jeg litt rundt for å få ordentlig vakum.

Jeg bruker å tømme den 3-4 ganger om dagen.

Anonymous poster hash: 5b68a...e4e
Skrevet

Jeg har en inne meg nå. Syns den er super og har brukt det i noen år nå.

Jeg bretter som måte nr.2 på denne siden:

http://www.mooncup.co.uk/languages/no/hvordan-bruker-jeg-den.html

Jeg syns det er letter å få den rett på plass om jeg skyller den i iskaldt vann rett før jeg setter den inn. Og så vrir jeg litt rundt for å få ordentlig vakum.

Jeg bruker å tømme den 3-4 ganger om dagen.

Anonymous poster hash: 5b68a...e4e

Supert. Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...