Gå til innhold

noen med erfaring med elsykkel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger ikke en av de flotteste dyreste, men en som får meg til og fra jobb ( ca 15 min på sykkel, mest oppover bakke). Noen tips og evt linker?

Anonymous poster hash: 98c8a...e1b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare tandemsyklene vi har på jobb :) De er kjempe morsomme! Man må tråkke, men det blir liksom aldri skikkelig tungt i oppoverbakke :)

Regner med at de fungere på omtrent samme måte som vanlige elsykler. Enkle å starte/stoppe, enkle og vedlikeholde og igjen: utrolige morsomme! 😀

Anonymous poster hash: 90a78...2e0

Skrevet

Ecoride.No

Jeg har dette merket. Den er perfekt!

Anonymous poster hash: df938...6bc

Skrevet

Den jeg har finnes nok ikke i Norge (Cresta e-Giro), men jeg kan bekrefte at det er kjempe praktisk. Jeg er blitt mye mer aktiv etter å ha køpt den; i stedet for å bruke offentlig transport eller bil, bruker jeg sykkel for alt under 5 km (og gjerne lenger). Man må tråkke, men man slipper å bli svett i bakker og man holder en jevnere fart. Jeg har kjøpt svære vesker å ha maten i når jeg handler, og til sommeren skal jeg kjøpe en "klips" til å feste guttungens sykkel bak min.

Det beste e-syklene bruker batteri og "assistanse" (det er egentlig ikke en motor) fra Bosch.

Digger sykkelen min!

Anonymous poster hash: fcee7...114

Skrevet

Jeg har ecoride.Husker ikke prisen men mellom 10-15.000 kr sånn ca. Den er veldig god. Både jeg og mannen bruker den til jobb. Har ca 1 mil med en del bakker og det går veldig bra :)

Anonymous poster hash: f9501...c10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...