Gå til innhold

Noen Helsesekretærer her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ta Helsesekretær som privatist og må ta en kontortest først . Hvordan gjør man dette?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det medisinsksekretær du skal ta. Helsesekretær får man autorisasjon når man er ferdig utdannet gjennom vgs. Tar man det som privatis er det medisinsksekretær det heter og man får ikke autorisasjon

 

Anonymous poster hash: 3a0e8...758

Skrevet

Da er det medisinsksekretær du skal ta. Helsesekretær får man autorisasjon når man er ferdig utdannet gjennom vgs. Tar man det som privatis er det medisinsksekretær det heter og man får ikke autorisasjon

 

Anonymous poster hash: 3a0e8...758

Skal bli Autorisert Helsesekretær.Har vært hos veileder. Grunnen til jeg "slipper unna" med en kontortest er at jeg har endel utdannelse fra før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...