winifred Skrevet 20. januar 2015 #1 Skrevet 20. januar 2015 Skal ta Helsesekretær som privatist og må ta en kontortest først . Hvordan gjør man dette?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #2 Skrevet 20. januar 2015 Da er det medisinsksekretær du skal ta. Helsesekretær får man autorisasjon når man er ferdig utdannet gjennom vgs. Tar man det som privatis er det medisinsksekretær det heter og man får ikke autorisasjon Anonymous poster hash: 3a0e8...758
winifred Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2015 Da er det medisinsksekretær du skal ta. Helsesekretær får man autorisasjon når man er ferdig utdannet gjennom vgs. Tar man det som privatis er det medisinsksekretær det heter og man får ikke autorisasjon Anonymous poster hash: 3a0e8...758 Skal bli Autorisert Helsesekretær.Har vært hos veileder. Grunnen til jeg "slipper unna" med en kontortest er at jeg har endel utdannelse fra før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå