Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #1 Skrevet 20. januar 2015 Er i uke 8 her, har lyst på hyttetur i Sverige. Skigåing og hyttekos er perfekt :-) Anonymous poster hash: e9ded...f39
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #2 Skrevet 20. januar 2015 Skal besøke søsteren min på andre kanten av landet, bare meg å sønnen min. Skal bli godt å komme litt bort fra mannen. Anonymous poster hash: 69477...ffe
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. januar 2015 #4 Skrevet 20. januar 2015 Sove lenge, spise frokost i nattøyet og kose oss masse sammen. Gå turer i skogen, dra på besøk og få besøk. Ikke lagt de store planene egentlig.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #6 Skrevet 20. januar 2015 Jobbe. Er ikke det vanlig? Anonymous poster hash: 2bea3...66b
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #8 Skrevet 20. januar 2015 ingenting... Anonymous poster hash: 9db0e...173
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #9 Skrevet 20. januar 2015 Her er det fast tradisjon med slalåm i vinterferien, ungene gleder seg hele året til denne uken. I år blir det leid hytte på Hovden. Anonymous poster hash: c2f99...1f2
lover Skrevet 20. januar 2015 #10 Skrevet 20. januar 2015 Jobbe. Er ikke det vanlig? Anonymous poster hash: 2bea3...66b joda, det er temmelig vanlig 😊 men det er også temmelig vanlig å feriere litt, gjerne å stå på ski, er det jo mange som gjør i vinterferien. vi skal til fjells, alpint og snow board. hele storfamilien skal.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #11 Skrevet 20. januar 2015 Forhåpentligvis føde 😊 Anonymous poster hash: 2987a...575
Monica Skrevet 20. januar 2015 #12 Skrevet 20. januar 2015 Ingenting, jeg har skole selv den uken. Men blir sikkert svømmehallen og kino en dag. Litt ekstra kos hjemme.
Miamimom Skrevet 20. januar 2015 #13 Skrevet 20. januar 2015 Vet ikke om jeg får ferie enda, masse å gjøre på jobb og mange småbarnsforeldre som ønsker fri..
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #14 Skrevet 20. januar 2015 Jobber. Sparer ferien til påske, sommer og jul. Anonymous poster hash: b7f06...c0d
SuperFries Skrevet 20. januar 2015 #15 Skrevet 20. januar 2015 Jobber. Er ikke nevneverdig vanlig å ta vinterferie når man jobber i helsevesenet. Vil heller ha fri jul eller påske.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #16 Skrevet 20. januar 2015 1 uke i Alpene for å stå på ski, 1 uke hjem med besøk fra Norge. Her har vi 2 uker vinterferie, pluss 2 uker høstferie, 2 uker i julen og 2 uker til våren, men bare 5 uker sommerferien. Anonymous poster hash: bcbee...751
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå