Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #1 Skrevet 20. januar 2015 Når kan jeg forvente mens? Blir jeg å blø noe nå de neste dagene? Legen sa ingenting! Bare lykke til, hadebra! Brukte mirena. Aner ikke hvordan syklus jeg har, siden jeg ikke hadde mensen da spiralen satt i. Hatt den i 3 år. Anonymous poster hash: fa5b5...86e
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #2 Skrevet 20. januar 2015 Varierer. Hadde 2 stk 6 år sammenhengende. Hadde mens hver måned uansett og syklus var dermed på plass fra dagen jeg tok ut spiral. Anonymous poster hash: 54424...ca8
LME1001 Skrevet 20. januar 2015 #3 Skrevet 20. januar 2015 Når kan jeg forvente mens? Blir jeg å blø noe nå de neste dagene? Legen sa ingenting! Bare lykke til, hadebra! Brukte mirena. Aner ikke hvordan syklus jeg har, siden jeg ikke hadde mensen da spiralen satt i. Hatt den i 3 år. Anonymous poster hash: fa5b5...86e "Blir jeg å blø" og "hvordan syklus"?!? Jeg pleier aldri kommentere skrivefeil her inne, men nå MÅTTE jeg! Auuuuuuuu!! MY EYES!! 🙈🙈🙈
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #4 Skrevet 20. januar 2015 Aner ikke, men lurer på om det gjorde vondt å ta den ut? Anonymous poster hash: c2d9f...5ca
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #5 Skrevet 21. januar 2015 Når kan jeg forvente mens? Blir jeg å blø noe nå de neste dagene? Legen sa ingenting! Bare lykke til, hadebra! Brukte mirena. Aner ikke hvordan syklus jeg har, siden jeg ikke hadde mensen da spiralen satt i. Hatt den i 3 år. Anonymous poster hash: fa5b5...86e "Blir jeg å blø" og "hvordan syklus"?!? Jeg pleier aldri kommentere skrivefeil her inne, men nå MÅTTE jeg! Auuuuuuuu!! MY EYES!! 🙈🙈🙈 Masse skrivefeil når man egentlig bare skriv på nordnorsk. Og skriv bokmål på måten man snakke. E jo helt sykt at det e det nån føle at e det viktige å kommentere. Ikke selve spørsmålet. Tenke jo at man kan skrive korsen man vil når man e på et forum. Særlig et anonymforum. Også skrive litt mer kalkulert og ordentlig når man e på jobb. Men så feil kan man altså ta! Godt vi har anonymforumpolitiet! Værden hadde faen ikkje vært det samme uten!👏👏👏 Anonymous poster hash: fa5b5...86e
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #6 Skrevet 21. januar 2015 Aner ikke, men lurer på om det gjorde vondt å ta den ut? Anonymous poster hash: c2d9f...5ca Var ikke vondt å ta den ut:) et lite napp idet legen dro den ut. Tok en ibux før jeg dro til legen, som jeg gjorde da jeg satt inn spiralen. Ingen av delene var virkelig vonde. Mer ubehagelig. Anonymous poster hash: fa5b5...86e
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #7 Skrevet 21. januar 2015 Jeg begynte å blø 2 dager etter jeg fikk h spiralen fjernet. Blødninger varte 2-3 dager, ca 14 dager etter det fikk jeg mensen tilbake. Men er veldig inviduelt. Lykke til:) Anonymous poster hash: be6c9...be9
LME1001 Skrevet 21. januar 2015 #8 Skrevet 21. januar 2015 Når kan jeg forvente mens? Blir jeg å blø noe nå de neste dagene? Legen sa ingenting! Bare lykke til, hadebra! Brukte mirena. Aner ikke hvordan syklus jeg har, siden jeg ikke hadde mensen da spiralen satt i. Hatt den i 3 år. Anonymous poster hash: fa5b5...86e "Blir jeg å blø" og "hvordan syklus"?!? Jeg pleier aldri kommentere skrivefeil her inne, men nå MÅTTE jeg! Auuuuuuuu!! MY EYES!! 🙈🙈🙈 Masse skrivefeil når man egentlig bare skriv på nordnorsk. Og skriv bokmål på måten man snakke. E jo helt sykt at det e det nån føle at e det viktige å kommentere. Ikke selve spørsmålet.Tenke jo at man kan skrive korsen man vil når man e på et forum. Særlig et anonymforum. Også skrive litt mer kalkulert og ordentlig når man e på jobb. Men så feil kan man altså ta! Godt vi har anonymforumpolitiet! Værden hadde faen ikkje vært det samme uten!👏👏👏 Anonymous poster hash: fa5b5...86e Da synes jeg nesten det hadde vært bedre om du heller skrev på dialekt. Ikke slik du gjorde her, med helt forferdelige setninger. "Blir æ å blø" og "kordan (?!! Haha, heter det det?!) syklus". Jeg er ikke mye til skrivepoliti, men her ville jeg bare få hylt ut at det gjorde vondt i øynene mine. Men det går helt greit, altså, jeg har blitt kalt verre ting i mitt liv 😄
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #9 Skrevet 21. januar 2015 Når kan jeg forvente mens? Blir jeg å blø noe nå de neste dagene? Legen sa ingenting! Bare lykke til, hadebra! Brukte mirena. Aner ikke hvordan syklus jeg har, siden jeg ikke hadde mensen da spiralen satt i. Hatt den i 3 år. Anonymous poster hash: fa5b5...86e "Blir jeg å blø" og "hvordan syklus"?!? Jeg pleier aldri kommentere skrivefeil her inne, men nå MÅTTE jeg! Auuuuuuuu!! MY EYES!! 🙈🙈🙈 Masse skrivefeil når man egentlig bare skriv på nordnorsk. Og skriv bokmål på måten man snakke. E jo helt sykt at det e det nån føle at e det viktige å kommentere. Ikke selve spørsmålet.Tenke jo at man kan skrive korsen man vil når man e på et forum. Særlig et anonymforum. Også skrive litt mer kalkulert og ordentlig når man e på jobb. Men så feil kan man altså ta! Godt vi har anonymforumpolitiet! Værden hadde faen ikkje vært det samme uten!👏👏👏 Anonymous poster hash: fa5b5...86e Da synes jeg nesten det hadde vært bedre om du heller skrev på dialekt. Ikke slik du gjorde her, med helt forferdelige setninger. "Blir æ å blø" og "kordan (?!! Haha, heter det det?!) syklus". Jeg er ikke mye til skrivepoliti, men her ville jeg bare få hylt ut at det gjorde vondt i øynene mine. Men det går helt greit, altså, jeg har blitt kalt verre ting i mitt liv 😄 Haha, synes folk e fæl her uansett. Det e liksom alltid nåkka å klage på. Men ja, vi ser kordan eller korsen(koshen). Og sjøl synes æ kordan er bedre enn korsen. Vi snakker ganske stygt her oppe i nord. Har du hørt oss på tv kanskje?? Anonymous poster hash: fa5b5...86e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå