Gå til innhold

irriterer meg over barnefar..

Anbefalte innlegg

Skrevet

8 åringen er blitt syk. Sov hos sin far i går natt og forteller meg i dag når jeg henter henne på skolen (ja han sendte henne feber syk på skolen), men da jeg sa det til han nektet han for at hun hadde feber i dag tidlig og vrir på ordene mine som han alltid gjør. Uansett dattera mi forteller at natt til i dag hadde hun våknet av at hun hadde feber og øreverk. Banker på til far sitt rom men får bare beskjed av far å legge seg igjen. Han låser døra fordi hans nye (?) dame ligger der.

Er ikke dette ille? Eller?

Hvis mine barn våkner på natta og er syke hører jeg hva dem sier, henter vann, paracet etc. Hverken jeg eller min kjæreste hadde bedt barna om å bare legge seg igjen når de står utenfor rommet vårt å gråter!?

Blir så oppgitt. Far er ikke snakkbar, alltid en unskyldning eller løgn å forsvare seg med...

Anonymous poster hash: f26ff...215

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlighet for en mann, og nydame?!

Anonymous poster hash: 4ae8c...c84

Skrevet

Ja eller barnet har nevnt henne før, men poenget er vel at hun ville nok sove hos sin far i senga siden hun våknet og var syk. Så hadde han låst døra..pga hun lå der

Hi

Skrevet

Synes ikke at en 8 åring trenger å sove i senga til faren sin fordi om hun er syk, men litt omsorg kunne han tilbudt.

Anonymous poster hash: e03e5...2e9

Skrevet

Joda er jo det..omsorg. Begynner å bli bekymret at han aldri gir henne omsorg, mer en tivoli/finne på dyre aktiviteter hele tiden for å fremstå som en god far.

Han er tragisk hele fyren.

Jeg og kjæresten min skal prate litt med henne når hun blir litt bedre av feberen. Jeg vet hun er glad i sin far, men foretrekker å være hos mammaen sin💞

Skrevet

Latterlig! Å avvise et sykt barn samt låse døren, er direkte hjerteskjærende!

Anonymous poster hash: ce09e...932

Skrevet

Hva kan man gjre med det? Han er en dårlig far, hvis hun forteller sannheten, men hva kan man gjøre....

Anonymous poster hash: 75f14...ea1

Skrevet

Klart en 8 åring kan sove (syk) i pappas seng???? Det kan mine barn få gjøre når de har behov -anytime!!! Inntil de er minst 20 år! Tviler på de dropper d selv etterhvert;) Er der for dem når de trenger omsorg ! De har da ingen andre og få kjærlighet og kos av? En kjæreste slik som far har i senga si,,, ? Nei ærlig talt. Er mennesker med behov for nærhet de også og det skal de jammen meg få når de trenger hos meg

Anonymous poster hash: 5d23b...74c

Skrevet

Nei jeg vet ikke hva jeg skal gjøre..

Er bare så glad barnet er så stort at hun kan fortelle ting selv. Tror neppe hun lyver. Er ikke første gang han gjør slike ting.

Skrevet

Klart en 8 åring kan sove (syk) i pappas seng???? Det kan mine barn få gjøre når de har behov -anytime!!! Inntil de er minst 20 år! Tviler på de dropper d selv etterhvert;) Er der for dem når de trenger omsorg ! De har da ingen andre og få kjærlighet og kos av? En kjæreste slik som far har i senga si,,, ? Nei ærlig talt. Er mennesker med behov for nærhet de også og det skal de jammen meg få når de trenger hos meg

Tviler på at de **ikke dropper det selv

Skrevet

Hadde min samboer gjort det mot datteren sin når hun er her og er syk så hadde jeg dratt min vei og aldri sett meg tilbake. Jeg synes det var litt skummelt i starten at min kjære hadde ett lite barn fra før, men jeg tok henne mot med åpne armer og elsker henne dypt og inderlig. Når hun er syk får hun så klart ligge mellom oss og døra inn til soverommet vårt står alltid åpen så hun kan gå rett inn når hun er her om det er noe. Sånn har det vært helt fra starten, barna skal alltid komme først! Når datteren til samboeren er syk så driter jeg i om jeg må stå opp midt på natten og vaske spy mens hun får kose med pappan sin, det viktigste er at hun får det hun trenger når hun har behov for det og jeg gjør det gladelig. At han låser døra inn til rommet sitt er rett og slett utrolig stygt gjort, stakkars barn.

Anonymous poster hash: 25941...117
Skrevet

Ja det var en grunn til at jeg gikk fra denne umodne og stygge mannen.

Heldigvis har datteren min et fantastisk forhold til min kjæreste og trist å si, men hun er mer glad i han nettopp fordi han er et varmt og godt menneske.

Hi

Skrevet

Hadde min samboer gjort det mot datteren sin når hun er her og er syk så hadde jeg dratt min vei og aldri sett meg tilbake. Jeg synes det var litt skummelt i starten at min kjære hadde ett lite barn fra før, men jeg tok henne mot med åpne armer og elsker henne dypt og inderlig. Når hun er syk får hun så klart ligge mellom oss og døra inn til soverommet vårt står alltid åpen så hun kan gå rett inn når hun er her om det er noe. Sånn har det vært helt fra starten, barna skal alltid komme først! Når datteren til samboeren er syk så driter jeg i om jeg må stå opp midt på natten og vaske spy mens hun får kose med pappan sin, det viktigste er at hun får det hun trenger når hun har behov for det og jeg gjør det gladelig. At han låser døra inn til rommet sitt er rett og slett utrolig stygt gjort, stakkars barn.

Anonymous poster hash: 25941...117

Ja håper hun er oppegående å forlater han. HI

Skrevet

Hva hadde dere gjort forresten? Kjenner dette gjør meg usikker. Vil ikke sende barna dit når jeg ikke føler han følger de opp.

Det kan også gå 1 uke nesten uten at de dusjer. Han klipper ikke negler. De må stelle seg helt selv om morningen. Han kjører de kun til skolen å lager mat.

Han er lat og kald. Dette var grunnen jeg holdt ut i 9 år med han å hadde det jævlig fordi jeg nettopp var redd han ikke kom til å klare passe på dem. De er 8 og 6 1/2 år.

Familievern kontoret vil han ikke. Han sier at jeg må bare bestille time, men han dukker ikke opp sier han.

Han har de nesten 40%. Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...