Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #1 Skrevet 20. januar 2015 Aldri opplevd det slik, og tror ikke det er noe galt, babyen sparker som vanlig. Men er det vanlig med så mye og vonde kynnere har det jevnt gjennom hele dagen. Ofte kjennes det ut som rier, bare mer ustabil. Er så vondt at jeg vrir meg i smerter til tider. Typisk når mannen skal være borte i tre uker til og jeg må gjøre alt her hjemme. Anonymous poster hash: da893...e2c
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #2 Skrevet 20. januar 2015 Hva lurer du på? Anonymous poster hash: 2ac96...0c6
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #3 Skrevet 20. januar 2015 Om det er normalt, og hva kan jeg gjøre for å ikke ha så vondt? Og få ut litt frustrasjon da 😉. Anonymous poster hash: da893...e2c
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #4 Skrevet 20. januar 2015 Det er vanlig med mer kynnere for hvert svangerskap ja. Akkurat som etterriene også blir verre for hver gang (bare gled deg ) Jeg hadde også mye kynnere, vondere i ryggen, var mer sliten, fikk flere og mer smertefulle åreknuter osv med nr fire. Fjerde svangerskapet var rett og slett vondere og jeg ble sykemeldt tidligere enn i de 3 første. Anonymous poster hash: 31897...781
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #5 Skrevet 20. januar 2015 Jeg har også fire barn, og med siste så hadde jeg kraftige kynnere allerede fra 3.-4.mnd, innimellom var d så ille at jeg ikke kunne gå oppreist! Trodde ikke kynnere skulle være slik... Var til gyn. på føden og han sa jeg skulle bruke paracet, opptil 8 pr dag. De tar smertene, og dermed slapper livmoren av. Jeg synes jo dette var litt mye tabletter, men klarte meg fint med 2-4, og tok ikke hver dag. Var sykemeldt, og lå mye. Men synes du skal kontakte jordmoren/gyn. din, bare for å sjekke... Men jeg tror nok d er kynnere... Anonymous poster hash: a842c...0bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå