Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #1 Skrevet 20. januar 2015 Hadde arbeidskontrakt i 100% i kommunen til 31.12.2014. Var etter det og leverte sykmelding og snakket med NAV, forstod det slik at de da skulle utbetale lønn da jeg har vært sykmeldt siden november(risikosvangerskap). Fikk utbetalt halv lønn i dag! Har jeg ikke krav på full lønn? Ansatt siden februar 14. Er det noe jeg har misforstått? Eller kan det være at det blir utbetalt noe som foreldepenger etterpå? Skal ringe i morgen, men vil gjerne være litt forberedt :-) Anonymous poster hash: 04d66...7e0
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #2 Skrevet 20. januar 2015 Ingen? Anonymous poster hash: 04d66...7e0
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #3 Skrevet 20. januar 2015 Jeg fikk også for bare 1.01.15-13.01.15, altså 13 dager.. Hm.. Vet ikke hva de holder på med jeg Anonymous poster hash: 668bb...d7b
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #4 Skrevet 20. januar 2015 De har utbetaling to ganger i måneden. Anonymous poster hash: 24ca5...688
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #5 Skrevet 21. januar 2015 De har utbetaling to ganger i måneden. Anonymous poster hash: 24ca5...688 Ah, takk for svar 😊 Anonymous poster hash: 04d66...7e0
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #6 Skrevet 21. januar 2015 De har utbetaling to ganger i måneden. Anonymous poster hash: 24ca5...688 De har faktisk mange utbetalinger i måneden. Om man får utbetalt er avhengig av om alt er på plass ivsaken. Dvs del A fra legen, del D fra den som er syk og inntektsopplysninger fra arbeidsgiver. Er inntektsopplysninger på plass og det bare er kommet inn del D for halve måneden så får man bare utbetalt for halve måneden. I Hi's tilfelle er det slettes ikke sikkert at hun fortsetter å få utbetaling med sammen grunnlag. Når kontrakten går ut gjør nav en ny vurdering av hennes rett til sykepenger og hvilket grunnlag hun skal få utbetalt etter. Har man bare hatt et kort vikariat/engasjement på under 6 måneder kan man få redusert grunnlaget og utbetalingen sin..... Anonymous poster hash: 0d100...7bf
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #7 Skrevet 21. januar 2015 De har utbetaling to ganger i måneden. Anonymous poster hash: 24ca5...688 De har faktisk mange utbetalinger i måneden. Om man får utbetalt er avhengig av om alt er på plass ivsaken. Dvs del A fra legen, del D fra den som er syk og inntektsopplysninger fra arbeidsgiver. Er inntektsopplysninger på plass og det bare er kommet inn del D for halve måneden så får man bare utbetalt for halve måneden. I Hi's tilfelle er det slettes ikke sikkert at hun fortsetter å få utbetaling med sammen grunnlag. Når kontrakten går ut gjør nav en ny vurdering av hennes rett til sykepenger og hvilket grunnlag hun skal få utbetalt etter. Har man bare hatt et kort vikariat/engasjement på under 6 måneder kan man få redusert grunnlaget og utbetalingen sin..... Anonymous poster hash: 0d100...7bf Hvor står dette?? Jeg finner ingenting om det. Anonymous poster hash: 04d66...7e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå