Gå til innhold

Smerter i fot, noen som har opplevd samme ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har smerter i høyre fot, rett under fotfeste.

Det kom ved en sommerjobb jeg tok på meg i 3mnd for ei venninne på en kiosk.

Siden sommer vil ikke smertene gi slipp, jeg har vært hos legen å han mente det bare var smerter pga jeg brukte musklatur jeg ellers ikke gjør så mye i en kortere periode.

Smertene har vedvart siden juni, dem går i perioder, når jeg er ekstra aktiv å går tur så kommer det igjen å varer et par dager etterpå.

Foten er generel tung å føles som den har knute i seg på begge sider samt opp på fotbladet.

Noen som har hatt noe slikt før å vet hva jeg kan si til legen neste gang jeg er der å klager at smertene fortsatt er tilstede ?

Anonymous poster hash: ae679...3a0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med rett under fotfestet?

Jeg har hatt "hælspore". Da sitter smerten fra hælen og fremover under foten, spesielt vondt å tre ned på benet. Det kan ta opptil 2-3 år før det blir bra igjen, jeg for min del gikk i over 3 år før det slapp taket.

Anonymous poster hash: d1e41...00e
Skrevet

Hva mener du med rett under fotfestet?

Jeg har hatt "hælspore". Da sitter smerten fra hælen og fremover under foten, spesielt vondt å tre ned på benet. Det kan ta opptil 2-3 år før det blir bra igjen, jeg for min del gikk i over 3 år før det slapp taket.

Anonymous poster hash: d1e41...00e

Nei det er mer på sidene av foten, rett under "kulene" på ankelen. På hver side der samt midt på foten ligger smertene. Som et bånd rundt. Hælen er fin, ingen smerte der.

3år å gå med en betennelse / smerter, det passer virkelig ikke inn i min hverdag, hehe.

Anonymous poster hash: ae679...3a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...