Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #1 Skrevet 20. januar 2015 Og dette gjør så vondt i mitt hjertet. Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre for å hjelpe han. Hva er det første steget ? Noen som har opplevd dette før? Anonymous poster hash: 43a6b...1e6
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #2 Skrevet 20. januar 2015 Be ham dra til fastlegen Anonymous poster hash: 28dd1...4b2
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #3 Skrevet 20. januar 2015 Bestill time til fastlegen og gi et bilde av situasjonen. Han kan bli henvist til psykisk helsetjeneste i kommunen, gratis samtalebehandling. Evt. satt på antidepressiva en periode. Anonymous poster hash: 46baf...847
dolsi Skrevet 20. januar 2015 #4 Skrevet 20. januar 2015 Ikke enkelt dette men først ville jeg ha pratet med han om dette og hørt om han innser dette selv. Prøv å få han til å gå til legen og bli helst med han om det er ok for han. Det gjorde jeg og er veldig glad for det. Mannen min pyntet på tingenes tilstand da vi var hos legen. Da jeg fikk fortelle hvordan det egentlig var så jeg lettelsen i øynene hans. Jeg kunne ikke fortelle hvordan han følte seg men kunne fortelle hvordan jeg og barna opplevde det. mannen min fikk medisiner og det hjalp! Lykke til! Det er ikke lett og tok oss noen år men er nå Lykke sammen. Han går enda på medisiner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå