Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #1 Skrevet 20. januar 2015 Hei. sitter å titter på netthandelen. fant noe jeg hadde lyst by på. ser frakten hjem til meg er 113 kr.. ogstå sto d noe om embalasje 99 kr.. kommer det å i tilegg så frakten i seg selv blir nesten over 200? hvor mye øker d hvis du bestiller et par tinger til ? Håper noen vet og kan svare meg flør jeg evt slenger inn et bud Anonymous poster hash: 7cfa0...d91
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #2 Skrevet 20. januar 2015 Frakt og ekspedisjon er vel fast mener jeg, så ja, det blir veldig dyrt om du bare byr på / skal ha en ting, men kan lønne seg om du skal ha masse. Mulig at frakten øker noen kroner for hver ting, alt etter hva det er. Jeg vant iallefall to ting som tilsammen kom på 142 kroner. Men med frakt og disse 99 kronene betalte jeg over 400 kroner. Angret på hele kjøpet da jeg ikke hadde lest meg opp på dette med frakt og ekspedisjon først. Kom ikke så billig unna alikevel. Anonymous poster hash: 62bbe...9c0
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #3 Skrevet 20. januar 2015 Det koster 99 el 139 for håndtering og emballasje. Så kommer frakt i tillegg. Hvor mye det blir i frakt avhenger av hvor stor og tung pakken er. Hvor my ekstra det blir, kommer an på hvor stort og tungt det er. Så vanskelig å si noe om. Anonymous poster hash: 76216...484
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå