Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #1 Skrevet 20. januar 2015 Huff.. Jeg er gravid med min elsker Jeg er ivertfal ganske sikker på at han er faren Pga min mann jobber offshore og har regnet meg frem til katastrofen Anonymous poster hash: 4e73f...b3d
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #2 Skrevet 20. januar 2015 Hva sier magefølelsen din? Anonymous poster hash: e1418...6cf
skinnfilla Skrevet 20. januar 2015 #3 Skrevet 20. januar 2015 Den knipa der har jeg ingen lyst til å hjelpe deg med. Beklager, du har dritt deg ut, du får selv stå for det du har gjort. Hva er poenget med å pule rundt ,om du har en mann?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #4 Skrevet 20. januar 2015 Skjønner at dette ikke er noen ønskesituasjon, men gratulerer alikevel Hvordan er forholdet mellom deg og din mann? Hvordan er det med deg og elskeren? Ser du noen fremtid sammen med han? Er din mann villig til å tilgi og gå videre med forholdet? Har dere noen barn fra før? Klarer du å ta deg av barnet på egenhånd? vet at jeg kommer med mye spørsmål her, men det er litt for å få deg til å tenke over dette selv også Dette er jo ikke verdens undergang! Anonymous poster hash: 8598e...5f8
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #5 Skrevet 20. januar 2015 Da forteller du elskeren at han skal bli far og mannen din at du har vært utro og er gravid. Deretter belager du deg på å bli alenemor. Anonymous poster hash: e598f...f0d
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #6 Skrevet 20. januar 2015 Hvorfor spør du om det? Du kommer deg nemlig ikke ut av den. For å forbedre situasjonen din kan du jo begynne med å vokse opp! Er du 14 år, eller? Anonymous poster hash: 714d0...511
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå