Gå til innhold

Jeg trodde ikke det var mulig... stakkars baby!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy flate.... Stakkars baby.

Anonymous poster hash: 37e07...599

Skrevet

En 18 kg tung nyfødt! Det burde ikke være mulig... Her må det jo være noe mer enn mors kosthold under svangerskapet som påvirker (de sier jo at babyer stort sett tar den næringen de trenger, verken mer eller mindre).

Anonymous poster hash: cd426...85d

Skrevet

Hjelpes. Skulle jo ikke vært mulig. Og hvordan skal denne moren klare å ta seg av denne babyen. Hun er jo selv så overvektig at hun nesten ikke klarer å gå selv, så skal hun bære rundt på en 18 kilos baby som vokser.

Skrevet

Når mor nærmer seg 300 kg er d vel ikke så mye som er normalt lenger...

Hvordan har hun klart å bli gravid?? D kan da ikke være plass til en mann mellom de bena..?..

Stakkars baby! Et under dersom han der vokser opp....

Anonymous poster hash: 6d0ba...142

Skrevet

Hjelpes. Skulle jo ikke vært mulig. Og hvordan skal denne moren klare å ta seg av denne babyen. Hun er jo selv så overvektig at hun nesten ikke klarer å gå selv, så skal hun bære rundt på en 18 kilos baby som vokser.

Tror du ikke babyen blir slankere når den ikke får all den morbide mengden mat moren har sørget for da han var i magen? De får sikkert hjelp... Håper jeg...

Skrevet

Tror du ikke babyen blir slankere når den ikke får all den morbide mengden mat moren har sørget for da han var i magen? De får sikkert hjelp... Håper jeg...

Ja, får virkelig håpe de får hjelp. Men denne babyen var jo ekstremt lang og, til å være baby, så tipper han ikke går mye ned i vekt. Og håper virkelig moren, ikke overfører sine dårlige vaner på denne gutten. At heller han blir hennes motivasjon til å gå ned i vekt, og få et bedre liv for de begge.

Skrevet

Noen er mer lettlurte enn andre..

Anonymous poster hash: f5453...fcd

Skrevet

Huff, kommer til å få mareritt før jeg skal på ul jeg nå :) hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...