Gå til innhold

Er utmattende å være mamma....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er igrunn ikke noen "hønemor". Liker ikke å sy puter under armene på de, og lar de få utforske nye ting. Men, merker det til tider er utmattende. Tenker ikke på våkenetter, å jobbe 100% og balansere lekser, aktiviteter og avtaler.

Men, skulle ønske jeg kunne beskytte de mot alle bekymringer! Når de bekymrer seg for en prøve, om de kommer inn på skole, fremtiden... Merker jeg tar på meg deres bekymringer. Lar de ikke vite det selvfølgelig. Og støtter de alltid. Er kanskje en hønemor likevel ;)

Anonymous poster hash: 20022...d4c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klem herfra.

Hvem har sagt at høns er dårlige mødre.... ;)

Vi trenger jo alle i blant å ha en som støtter oss og bryr seg om oss og våre bekymringer. Tror det hører med. Merker at min egen mor gjør det samme - og hun er 75 nå...

Skrevet

Klem herfra.

Vi trenger jo alle i blant å ha en som støtter oss og bryr seg om oss og våre bekymringer. Tror det hører med. Merker at min egen mor gjør det samme - og hun er 75 nå...

Takk :) Har 5 barn, og merker det blir mer "bekymringer" jo eldre de blir. Når alle er utflyttet og år barn er jeg vel nervevrak, hehe!

Skrevet

Klem herfra.

Takk :) Har 5 barn, og merker det blir mer "bekymringer" jo eldre de blir. Når alle er utflyttet og år barn er jeg vel nervevrak, hehe!

Neida, da er du klar for neste runde som heter barnebarn. :D

Når du har fem barn tror jeg faktisk du har blitt skikkelig god på å takle dette før den siste flytter ut. Jeg synes man merker det på mødre/bestemødre som har hatt 3-4-5 barn. De har en annen ro og rutine omkring rollen sin enn de som bare har hatt 1-2.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...