Gå til innhold

Hva liker du best og dårligst ved deg selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker da både fysisk og mentalt.

Hvis du kunne endre en ting ved deg selv, hva ville det vært?

Tenker da ikke kun fysisk, men også mentalt (rotete, irritabel, dumsnill osv)

Jeg har hittil likt magen best men ser at når jeg har passert 40 trengs det mer egeninnsats for å holde den flat. Har heller ingen strekkmerker.

Dårligst er rumpa. Føles som om den eser ut om jeg sitter for lenge...

Mentalt er jeg ikke flink nok til å si ifra på jobb. Hvis flere ønsker fri samtidig er jeg ofte den som trekker meg. "Enig" med andre for å slippe å måtte argumentere for min mening osv.

Anonymous poster hash: 5bded...8b4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fysisk: At jeg er sterk og har godt immunforsvar, og ingen helseplager eller allergier. Jeg er generelt sett veldig frisk.

Mentalt: At jeg kan være så til de grader langt nede, for så å være høyt oppe, fra den ene dagen til den andre. Skulle ønske  jeg var mer stabil.  Men jeg elsker min egen humor :)

Anonymous poster hash: e5699...73e
Skrevet

Minst: Jeg er 15 kg overvektig og har litt for spiss nese.

Mest: Jeg har et pent ansikt, pene øyne og veldig fine pupper.

Mentalt minst: at jeg er for bedagelig og lat, skulle ønske jeg var mer sporty og ivrig etter å komme meg ut i naturen.

Mentalt mest: at jeg er sterk, tåler motgang og utfordringer godt og lander alltid på bena. Er positiv og gir aldri opp.

Anonymous poster hash: 15eef...630
Skrevet

Liker best (rent overfladisk) at jeg har spretten rumpe og fine bein. Og at jeg er sterk og i god form. Liker minst at magen er slapp. Men ingen strekkmerker.

Skulle ønske jeg var mer glad i friluftsliv.

Anonymous poster hash: 1115e...758

Skrevet

Liker best: Min kreativitet

Liker minst: Mitt forskrudde forhold til mat og forholdet mat-følelser. Har gitt meg mye trøbbel hele livet....

Skrevet

Minst: Jeg er 15 kg overvektig og har litt for spiss nese.

Mest: Jeg har et pent ansikt, pene øyne og veldig fine pupper.

Mentalt minst: at jeg er for bedagelig og lat, skulle ønske jeg var mer sporty og ivrig etter å komme meg ut i naturen.

Mentalt mest: at jeg er sterk, tåler motgang og utfordringer godt og lander alltid på bena. Er positiv og gir aldri opp.

Anonymous poster hash: 15eef...630

Dette kunne jeg skrevet, med unntak av at jeg bare har 10 kilo for mye og har en nydelig nese :)

Anonymous poster hash: 1cc4b...d41

Skrevet

Liker best ved meg selv... Hmmm... Jeg liker at jeg reiser meg etter motgang. Jeg kan bøye meg når det stormer som verst, men jeg spretter alltid opp igjen.

Liker minst at jeg har en væremåte som gjør at andre valser over meg, da helst i jobbsammenheng. Jeg er ikke autoritær og er antakelig så hyggelig at jeg blir sett på som en "dørmatte". At jeg ser langt yngre ut enn jeg er, bidrar nok til det. Jeg jobber med å gi meg selv høyere verdi.

Anonymous poster hash: 19b2d...61a

Skrevet

Mentalt: minst: ønsker mer tålmodighet og lenger lunte!

Mest: jeg er sterk

Fysisk: minst magen, sikkert fordi den var helt flat før, men nå får jeg ringer om jeg sitter:(

Mest: rumpa den er super med god sprett

Skrevet

Mentalt: Jeg er veldig flink til å nå mine mål og når jeg først har satt meg et mål kommer ingenting i veien, jeg har viljestyrke av stål!

Men jeg er lite tålmodig, spesielt mot de i familien min.

Fysisk: Jeg har et veldig godt immunforsvar, jeg er såååå fornøyd. Er (nesten) aldri syk :) I tillegg har jeg en slank og veldreid    

kropp.

Dårlig kondisjon og stygge pupper. (To slappe skinnfiller!)

Anonymous poster hash: b3941...de2
Skrevet

Liker best med kropp at jeg er naturlig slank. Jeg hadde aldri klart et slanke-/ diettregime. 

Liker dårligst de delte magemusklene mine, så jeg kanskje ikke får trent magen (har jo ærlig talt ikke prøvd) 

Mentalt liker jeg dårligst at jeg fortsatt bruker strategien jeg lærte som liten - å fortrenge alt. Jeg glemmer fortsatt alt mulig. 

Best liker jeg at jeg tross alt er reflektert og ikke bryr meg noe som helst om sladder og hva den eller den har gjort etc. Jeg er også åpen for de fleste mennesketyper, selvom jeg selvsagt ikke trives med alle. Jeg liker også at jeg leser endel, Aftenposten Historie, Innsikt, bøker som er klassikere og nye. Men problemet er at det nesten føles litt bortkastet, for siden jeg uansett glemmer hva jeg har lest så fremstår jeg like dum som hvis jeg ikke hadde lest slike ting. 

Anonymous poster hash: 1b4e2...5b8
Skrevet

Mentalt:

Positivt: Jeg er viljesterk, tydelig og positiv.

Negativt: Jeg grubler for mye og er generelt dårlig på å slappe av

Fysisk:

Positivt: Har særdeles godt immunforsvar, frisk hele året og er sånn høvelig trent :)

Negativt: Vil gjerne bli kvitt noen arr i ansiktet

Anonymous poster hash: 4ef36...c43
Skrevet

Best må være at jeg er organisert og strukturert. En veldig grei egenskap både hjemme og på jobb ;) Fysisk må det være håret. Får alltid så masse skryt pga det.

Dårligst er helt klart at jeg er altfor utålmodig. Fysisk er verre...å bare velge en ;) Huden tror jeg. Alltid vært misfornøyd med den.

Skrevet

Fysisk: liker best ansiktet og ryggen . Liker minst alt fra navlen til knærne!

Mentalt: jeg er veldig selvstendig og målbevisst og det liker jeg. Ulempe - blir veldig nervøs i store forsamlinger og rødmer som en gris når jeg får oppmerksomhet eller må snakke :(

Anonymous poster hash: 0a3a8...d95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...