Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #1 Skrevet 20. januar 2015 Var selv mye plaget som barn. Men fikk ikke de typiske symptomene som svie og vondt i magen. Ville bare tisse hele tiden og klarte ikke holde meg. Da var jeg vel 5-6 år. Min lille på 3 har feber for 3. gang på en mnd. Skal sies at hun er forkjølet også, men hun sitter på do leeenge og sier hun vil tisse. Kommer ingenting. Hun bruker bleie ennå, da hun ikke klarer å holde på urinen. Har nå lagt en test i bleien (ny type greier) og tenker det kanskje kan være uvi. Lukter også grusomt av urinen. Hvilke erfaringer har dere med uvi hos småjenter? Anonymous poster hash: 01fc9...3a7
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #2 Skrevet 20. januar 2015 Min erfaring er at symptomene er diffuse. Veldig lett feber som kommer og går, sterk lukt fra underlivet, magevondt, spiseproblemer, mange uhell, nattevåk uten forklaring osv. Alle disse symptomene har jenta mi hatt, men gjerne bare et av dem om gangen. De to første gangene var ikke urinveisinfeksjon i tankene mine en gang. Ble tilfeldig oppdaget på urinprøve. Nå er jeg mer bevisst på at hun kan ha uvi selv om hun ikke har vondt. Anonymous poster hash: 9cd03...aaf
Giss Skrevet 20. januar 2015 #3 Skrevet 20. januar 2015 Få sjekket en urinprøve. Kan være vanskelig å skjønne symptomene noen ganger så heller en sjekk for mye enn for lite.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #4 Skrevet 20. januar 2015 Få sjekket en urinprøve. Kan være vanskelig å skjønne symptomene noen ganger så heller en sjekk for mye enn for lite. Har som sagt lagt test i bleien nå. Er som en vanlig stix egentlig, men beregnet for bleier. Vet ikke om legekontoret godtar kun den eller om de må ha en dyrkning. Anonymous poster hash: 01fc9...3a7
Giss Skrevet 20. januar 2015 #5 Skrevet 20. januar 2015 Få sjekket en urinprøve. Kan være vanskelig å skjønne symptomene noen ganger så heller en sjekk for mye enn for lite. Har som sagt lagt test i bleien nå. Er som en vanlig stix egentlig, men beregnet for bleier. Vet ikke om legekontoret godtar kun den eller om de må ha en dyrkning. Anonymous poster hash: 01fc9...3a7 Om den er negativ er det jo sikkert greit. Om den er positiv må de sikkert ha en prøve til dyrkning uansett. Skulle gjerne hatt slike stix da jenta mi var liten!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #6 Skrevet 20. januar 2015 Får man kjøpt stix på apoteket? Til å sjekke urinen? Anonymous poster hash: 8b0d2...66f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå