Gå til innhold

Er det lite med 1300 kcal om dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lifesum appen og for å gå ned 0.8 kg i uka må jeg holde meg på rundt 1300 kcal om dagen. Jeg klarer meg fint på det, men er det for lite?

Anonymous poster hash: d053d...c2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått nøyaktig samme beskjed av appen, men jeg sliter med å få i meg så mye.. Føler jeg eter konstant, så ble overrasket over hvor mye mer jeg må presse i meg.

Anonymous poster hash: 64efa...021

Skrevet

Kommer an på hvor fysisk aktiv du er. Trener du masse, og har en fysisk jobb, så er det alt for lite. Sitter du stort sett bare på rompa er det nok.

Og du kan jo sikkert variere litt, har du en dag med en hard treningsøkt, så spiser du litt mer.

Skrevet

Kommer an på hvor fysisk aktiv du er. Trener du masse, og har en fysisk jobb, så er det alt for lite. Sitter du stort sett bare på rompa er det nok.

Og du kan jo sikkert variere litt, har du en dag med en hard treningsøkt, så spiser du litt mer.

Trener ikke noe annet enn trilleturer

Skrevet

Neida, 1300 er helt greit så lenge du ikke ammer!! så lenge man disponerer kcal godt i løpet av dagen burde det gå kjempefint ;)

Anonymous poster hash: b406f...4dd
Skrevet

Neida, 1300 er helt greit så lenge du ikke ammer!! så lenge man disponerer kcal godt i løpet av dagen burde det gå kjempefint ;)

Anonymous poster hash: b406f...4dd

Ammer ikke nei :)

Skrevet

Trener ikke noe annet enn trilleturer

Bare prøv deg fram og se hvordan det går. Er jo heller ikke meningen at du skal gå sulten. Da jeg teller kalorier, så har jeg at jeg skal spise minimum 1300 og maks 1600. Og har alltid gått ned i vekt da, og jeg er ikke så fysisk aktiv.

Skrevet

Jeg er på 1084 i uka. Skal ned 1 kg i uken med lifesum jeg da. Og jeg klarer meg helt helt fint. Mett hele tiden og har energi konstant. Så du klarer deg nok :). Det handler som hun over sier - bare om å disponere kaloriene riktig utover dagen.

Lykke til :)

Anonymous poster hash: 9f67e...2ac

Skrevet

Jeg er på 1084 i uka. Skal ned 1 kg i uken med lifesum jeg da. Og jeg klarer meg helt helt fint. Mett hele tiden og har energi konstant. Så du klarer deg nok :). Det handler som hun over sier - bare om å disponere kaloriene riktig utover dagen.

Lykke til :)

Anonymous poster hash: 9f67e...2ac

Hva er en typisk dag for deg da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...