Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #1 Skrevet 20. januar 2015 http://www.sheinside.com/Apricot-Strapless-Sequined-Bodycon-Dress-p-193273-cat-1727.html Anonymous poster hash: c6c44...665
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #2 Skrevet 20. januar 2015 Nattkjole?? Anonymous poster hash: c23b7...8b4
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #3 Skrevet 20. januar 2015 Nattkjole?? Anonymous poster hash: c23b7...8b4 Nei, for en bytur lørdags kveld..... Anonymous poster hash: c6c44...665
Mandala Skrevet 20. januar 2015 #4 Skrevet 20. januar 2015 Hahaha, helt horribel! Kan ikke tenke meg noe normalt sted det passer å gå med den.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #6 Skrevet 20. januar 2015 Grusom! For å ha på på byen? Hahaha...Håper du tuller! Anonymous poster hash: 57a10...1ab
Salomine Skrevet 20. januar 2015 #8 Skrevet 20. januar 2015 Ikke min stil i alle fall, for mye glitter og for lite av den ellers. Kanskje den kunne fungert på en Oscar-utdelig eller noe sånt.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #9 Skrevet 20. januar 2015 Den er nok veldig vanskelig å holde oppe over puppene .. Den var ikke fin. Anonymous poster hash: 34aff...206
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #10 Skrevet 20. januar 2015 Må innrømme at dette var en mobbetråd, det er kjolen Rannveig hadde på seg lørdag kveld i bursdagen til venninnen sin, og linket til hvor hun hadde kjøpt den på bloggen sin..... Hun fortjener noen klikk på bloggen sin så hun tjener noen penger, for hun er virkelig litt galere enn de fleste http://rannveigheitmann.blogg.no/ Anonymous poster hash: c6c44...665
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #11 Skrevet 20. januar 2015 om du har samme kropp som modellen, kjør på. Anonymous poster hash: 58896...e39
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #12 Skrevet 20. januar 2015 si meg, står det stabler med banankasser under kjøkkenbordet? Anonymous poster hash: 58896...e39
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #13 Skrevet 20. januar 2015 Tuller du? Hvis ikke, kjør på! Du kommer garantert til å få deg noe den kvelden. Så hvis du er desperat, type "ikke hatt sex på 8 år", så er dette riktig antrekk. Da vil du få mulighet til å virkelig velge og vrake i menn i det absolutte bunnsjiktet. Anonymous poster hash: 67ec4...284
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #14 Skrevet 20. januar 2015 Dama skulle virkelig vært skjermet for seg selv! Tenker ungene er stolt over moren sin når de er stor nok til å forstå! Anonymous poster hash: cbe9f...ae2
Monica Skrevet 20. januar 2015 #15 Skrevet 20. januar 2015 Hadde aldri noensinne gått i en sånn kjole, samme hvor fantastisk kropp jeg hadde. Puppene ser ut som de er på vei ut, og glemmer man å dra ned kjolen i 5 min, så synes nok både rompe og truse. Hvis man har på seg truse da, ellers synes noe helt annet.
Englenemine Skrevet 20. januar 2015 #16 Skrevet 20. januar 2015 Ojsan. Var ikke engang fin på den modellen. Er du enda mer smashing enn henne så ok men på byen? Ser ut som noe en call girl ville tatt på seg. Poenget er den er både for kort og for åpen.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #17 Skrevet 20. januar 2015 Den flotte modellen, men allikevel ser det helt grusomt ut! Jeg håper for din skyld at du ikke viser deg ute med det der. Anonymous poster hash: a33bf...2d6
Englenemine Skrevet 20. januar 2015 #18 Skrevet 20. januar 2015 Oj så ikke rannveig linken før etterpå. Var jo enda litt verre med store silikonpupper. Jeg skjønner ikke hvorfor alt må på utstilling? Vel vel jeg begynner vel å bli for gammel ... Og det er da sikkert ikke meg hun kler seg for hehe
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #19 Skrevet 20. januar 2015 velkommen til horeland sier bare jeg! Enten vise bein eller vise kløft, ja takk begge deler er tacky i dette tilfellet! Anonymous poster hash: 223ea...829
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #20 Skrevet 20. januar 2015 Det mangler noe på denne kjolen...... Stoff var det ja. Hvis nan har lyst til å vise alt, så hadde et sett med blondeundertøy vært mer sexy. Anonymous poster hash: 0ef3c...4ec
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #21 Skrevet 20. januar 2015 Stakkars Rannveig! Jeg fniste høyt da jeg så denne kjolen i dag tidlig, men det var stygt av meg å legge ut denne linken. Jeg er gammel i forhold til denne unge jenta og jeg må si jeg litt nysgjerrig på denne jenta og omgangskretsen hennes. Hun omgås jo med andre småbarnsforeldre, er de slik alle sammen. Hva sier de andre mammaene når hun kommer i en slik kjole, hvor hun ikke kan sette seg på en stol uten at hele trusa stikker frem, sier de at hun er fin, mener de det? Jeg lurer oppriktig på hva som foregår i dette hodet, provoserer hun med vilje for å tjene penger, mener hun at denne kjolen passer seg når man skal feire bursdagen til en venninne, hva slags oppmerksomhet får hun på byen når hun kommer kledd sånn? Eller lurer hun alle sammen med denne bloggen, tar hun et par bilder i denne kjolen hvor hun har både rumpa og puppene halveis på utsiden og legger på bloggen sin for å provosere litt før hun tar på seg noe litt mer tekkelig og går i selskap? Morsinnstinktet i meg sier at det er synd på denne jenta, og da var jeg virkelig stygg som la ut denne linken, men er det synd på henne? Veldig spesiell jente ihvertfall.... Anonymous poster hash: c6c44...665
Gjest Skrevet 20. januar 2015 #22 Skrevet 20. januar 2015 Absolutt ikke min smak, men nå er jeg fossil og burde ha brukt folleskjørt ned til leggen Men vil man tjene seg en slant, så er jo dette en ypperlig kjole.
Helene Harepus Skrevet 20. januar 2015 #24 Skrevet 20. januar 2015 Den var grusom. Men den speiler vel tiden vi lever i, med glamourmodeller og diverse realitetsprogrammer som Hotel Paradise etc etc..
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2015 #25 Skrevet 24. januar 2015 Stakkars Rannveig! Jeg fniste høyt da jeg så denne kjolen i dag tidlig, men det var stygt av meg å legge ut denne linken. Jeg er gammel i forhold til denne unge jenta og jeg må si jeg litt nysgjerrig på denne jenta og omgangskretsen hennes. Hun omgås jo med andre småbarnsforeldre, er de slik alle sammen. Hva sier de andre mammaene når hun kommer i en slik kjole, hvor hun ikke kan sette seg på en stol uten at hele trusa stikker frem, sier de at hun er fin, mener de det? Jeg lurer oppriktig på hva som foregår i dette hodet, provoserer hun med vilje for å tjene penger, mener hun at denne kjolen passer seg når man skal feire bursdagen til en venninne, hva slags oppmerksomhet får hun på byen når hun kommer kledd sånn? Eller lurer hun alle sammen med denne bloggen, tar hun et par bilder i denne kjolen hvor hun har både rumpa og puppene halveis på utsiden og legger på bloggen sin for å provosere litt før hun tar på seg noe litt mer tekkelig og går i selskap? Morsinnstinktet i meg sier at det er synd på denne jenta, og da var jeg virkelig stygg som la ut denne linken, men er det synd på henne? Veldig spesiell jente ihvertfall.... Anonymous poster hash: c6c44...665 http://miatequila.blogg.no/1421616755_nok_en_helg_oversttt.html Hun hadde nok kjolen ute om kvelden. Anonymous poster hash: c4b53...ff3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå