Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #1 Skrevet 20. januar 2015 Er litt usikker på om den blir litt stiv og tung? Men elsker Designet og har alltid ønsket meg en Bugaboo, tørr jeg gå for den til Nr3??? Blir sååå glad for erfaringer dere har, både poitive og negative...😁 Anonymous poster hash: f0e07...887
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #2 Skrevet 20. januar 2015 Jeg har akkurat tatt min i bruk til min nyfødte datter. Er superfornøyd med vogna. Den er lett og god å kjøre, både i terreng og asfalt. Lett å legge sammen å få inn i bilen. Den ser smashing ut. Det eneste minuset til nå er liten plass under vogna, men tror det blir bedre når sportsdelen tas på. Anonymous poster hash: 951a6...882
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #3 Skrevet 20. januar 2015 Er litt usikker på om den blir litt stiv og tung? Men elsker Designet og har alltid ønsket meg en Bugaboo, tørr jeg gå for den til Nr3??? Blir sååå glad for erfaringer dere har, både poitive og negative...😁 Anonymous poster hash: f0e07...887 Er det ingen som har denne vognen??? Anonymous poster hash: f0e07...887
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #4 Skrevet 20. januar 2015 jeg liker den men liker ikke sittedelen til sportsdelen. Den ser ikke god å ligge i, selv om alle sier poden sover SÅÅÅ godt iden Anonymous poster hash: 2918e...397
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #5 Skrevet 20. januar 2015 Jeg har akkurat tatt min i bruk til min nyfødte datter. Er superfornøyd med vogna. Den er lett og god å kjøre, både i terreng og asfalt. Lett å legge sammen å få inn i bilen. Den ser smashing ut. Det eneste minuset til nå er liten plass under vogna, men tror det blir bedre når sportsdelen tas på. Anonymous poster hash: 951a6...882 Enig i dette, og det BLIR bedre når man får sportsdelen på. Bagen er stor så barnet har god plass oppi der. Den er enkel å manøvrere, og føles ikke tung i det hele tatt. Regntrekket var litt vanskelig å få på i begynnelsen, men når jeg først lærte meg teknikken går også det som en lek. Det jeg IKKE anbefaler, dog, er å kjøpe stellebagen som hører til. Den er lang og dyp og rar. Føler ikke at jeg får oversikten over tingene i den, så ville definitivt gått for en annen modell. Vi er jevnt over kjempefornøyd med vår buffalo. Anonymous poster hash: adb08...680
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå