Gå til innhold

Fifty shades og grey.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere lest bøkene? Kommer dere til og se filmen? Har ikke lest noen av bøkene. Burde jeg?

 

Anonymous poster hash: 67b33...f88

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OF grey selvfølgelig.

 

Anonymous poster hash: 67b33...f88

Skrevet

Har ikke lest dem, og kommer ikke til å lese dem eller se filmen. Interesserer meg ikke i det hele tatt.

Skrevet

Husmorporno! :-D Hihi!

 

Anonymous poster hash: 27bfa...191

Skrevet

Mulig jeg ser filmen, men gadd bare lese halve første boka. Seriøst et makkverk av en bokserie.

Skrevet

Har ikke lest bøkene - har forstått at det er en mann som dominerer en kvinne? Det kan jeg ikke fordra!Ei heller dårlig skrevet husmorporno.

Så da er jeg nok ikke i målgruppen for filmen heller.

Skrevet

Har lest bøkene, som jeg synes var ok underholdning. Ikke god litteratur, men ta dem for det de er (kiosklitteratur). Kommer nok ikke til å se filmene, tipper de er ganske flaue :P

 



Anonymous poster hash: 20111...2af
Skrevet

Leste kun halve boka (den første).

 

Men skal se filmen.

 

Anonymous poster hash: ced7e...23c

Skrevet

Leste første boka og halve andre, kjøpte den tredje også, i pocket versjon dog. I det øyeblikket jeg skjønte at toern var helt lik eneren mista jeg litt gnisten. Filmen kommer jeg sikkert til å se på et eller annet tidspunkt, men blir ikke på kino i februar hvert fall :P

Skrevet

Lest alle bøkene, nr 1 var best, helt ok bøker! Skal selvsagt se filmen :)

 

Anonymous poster hash: ceefa...d8c

Skrevet

Har lest bøkene. Har lest bedre, men helt greit tidsfordriv i sommervarmen. Skal se filmen.



Anonymous poster hash: 66039...87e
Skrevet

Jeg ville vel kanskje lest alle 3 bøkene før jeg utalte meg om det var husmorporno, kvinnedominerende osv;) 



Anonymous poster hash: 9cd7d...7a0
Skrevet

Har lest alle tre, og som noen over sa må man ta dem for det de er - kiosklitteratur. de tapte seg utover i serien, men greie nok. jeg leser ofte en bok to eller flere ganger, men kommer neppe til å lese disse om igjen. Jeg skal se filmen hvis den blir vist på vanlig tv, jeg kommer ikke til å gå på kino for å se den, heller ikke leie den. Jeg liker ingen av hovedrolleinnehaverne.



Anonymous poster hash: cef12...e71
Skrevet

Har ikke lest bøkene - har forstått at det er en mann som dominerer en kvinne? Det kan jeg ikke fordra!Ei heller dårlig skrevet husmorporno.

Så da er jeg nok ikke i målgruppen for filmen heller.

Tja... Det stemmer egentlig ikke helt. Han er ute etter en partner i et slags SM-forhold der han er dominant (pga en crappy barndom), men ender opp med å forelske seg hodestups i kvinnen i stede. Hun på sin side er (var) en uskyldig jomfru som bare ble forelske betatt og fikk litt sjokk da hun forsto hva han var ute etter. Sammen prøver de å etablere et mer normalt forhold. Han jobber med å ikke være dominerende, og hun klarer da altså å endre ham. I bunn og grunn er det hun som har størst makt i forholdet deres.

 

Sex-biten er ikke så ille, men man går litt lei til slutt. Språket er ikke akkurat noe å rope hurra for, men jeg synes bøkene var morsomme og underholdende fordi jeg leste dem med akkurat den forventingen til dem. Nå er det sikkert noen som da vil si at jeg har en dårlig og enkel smak, men sannheten er at jeg er altetende. I jobben min leser jeg mye seriøs, tung og god litteratur (siste to bøker der var novellesamlingen Knutar av Øyehaug og Gift av Kielland), mens jeg på fritiden leser litt av alt, mest krim.

 

Jeg kommer sikkert til å se filmen en eller annen gang fordi jeg er for nysgjerrig til å la være, men egentlig vil jeg ikke se den. Jeg synes ikke den kvinnelige skuespilleren passer til rollen slik jeg så for meg Ana, og det ødelegger litt for meg :P

 

Anonymous poster hash: 6a5d3...d7a

Skrevet

Pinte meg gjennom første bok. Gadd ikke de siste.

 

Ekstremt dårlig skrevet og kjedelige for folk som meg.

 

 

Filmen pirrer ikke da de har valgt en babygutt til hovedrollen. Trur jeg ler meg ihjel.

Skrevet

Pinte meg gjennom første bok. Gadd ikke de siste.

 

Ekstremt dårlig skrevet og kjedelige for folk som meg.

 

 

Filmen pirrer ikke da de har valgt en babygutt til hovedrollen. Trur jeg ler meg ihjel.

Babygutt? Har du sett noe av det han har gjort? The fall? Ikke mye baby der...

 

Anonymous poster hash: 5c20d...623

Skrevet

Kjøpte triologien og begynte på første boka... "Alle" skrøt jo så fælt...

 

Gu', for noe ræl... Reinspikka porno!

Får totalt spasmer når jeg leser om svulmende selvsikre menn og engstelige beundrende kvinner... *barf*

 

Lurer på hvordan amerikanerene skal lage film av dette, de som ikke kan vise så mye som en pupp!?!

 

Anonymous poster hash: 117bd...b67

Skrevet

 

Pinte meg gjennom første bok. Gadd ikke de siste.

 

Ekstremt dårlig skrevet og kjedelige for folk som meg.

 

 

Filmen pirrer ikke da de har valgt en babygutt til hovedrollen. Trur jeg ler meg ihjel.

Babygutt? Har du sett noe av det han har gjort? The fall? Ikke mye baby der...

 

Anonymous poster hash: 5c20d...623

 

Ja. Jeg synes han er for glatt og for ung. Og han vinner på ingen måte min respekt, på den gale måten, slik han selvsagt skal .

 

Men det er bare min mening. Du kan få lov til og ha din :) Perfekt i rollen for meg hadde vært Christian Bale eller Gerrard Butler. Mulig butler også ser litt for snill ut.

Men Bale, når han er topptrent og strigla? -SIKL!

Skrevet

Ikke noe interesse av bøkene, men filmen vil jeg se. Liker jeg den, kanskje jeg drister meg til å lese bøkene...



Anonymous poster hash: 9ea9b...59e
Skrevet

Har lest bøkene, og de er greie nok. Ikke gode, men grei underholdning, dog det blir litt repeterende etterhvert. Skal se filmen, men ikke på kino. Blir hjemme så man kan hoppe på mannen ved behov:-p

Skrevet

 

 

Pinte meg gjennom første bok. Gadd ikke de siste.

 

Ekstremt dårlig skrevet og kjedelige for folk som meg.

 

 

Filmen pirrer ikke da de har valgt en babygutt til hovedrollen. Trur jeg ler meg ihjel.

Babygutt? Har du sett noe av det han har gjort? The fall? Ikke mye baby der...

 

Anonymous poster hash: 5c20d...623

 

Ja. Jeg synes han er for glatt og for ung. Og han vinner på ingen måte min respekt, på den gale måten, slik han selvsagt skal .

 

Men det er bare min mening. Du kan få lov til og ha din :) Perfekt i rollen for meg hadde vært Christian Bale eller Gerrard Butler. Mulig butler også ser litt for snill ut.

Men Bale, når han er topptrent og strigla? -SIKL!

 

Enig! Jeg digget bøkene, for det de var. Men steike så skuffa jeg ble da jeg så valpen som skal spille Grey. For en vits!

Burde vært Bale eller han som spiller i SUITS, han hadde virkelig passet til rollen. *SIKLE*

 

Anonymous poster hash: 1857f...feb

Skrevet

Jeg leste bøkene på engelsk, heldigvis. Fikk lyst til å skylle øynene i klor etter et par sider på norsk... 



Anonymous poster hash: 20111...2af
Skrevet

Har lest (pint meg igjennom) alle tre bøkene.. Grusomt dårlig.

 

 

Har ikke lyst å se filmen, tenker at den er dårlig og klein.. Men, vi er en venninnegjeng som skal se den sammen. Og da tror jeg det blir morsomt. Kan le av alle pinlighetene.. :)



Anonymous poster hash: 6ec10...949

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...