Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #1 Skrevet 19. januar 2015 I helga avtalte vi at hun skulle bli med ei venninne hjem etter skolen, og har gledet seg. Men, jeg kom jo på at eldste har bursdag den dagen. Vi skal ikke feire noe da, bare han som skal få velge middag og kose oss med litt godt etterpå. Også får han pakke fra meg og pappaen. Han får pakke fra søstrene sine dagen før pga at det er noe han trenger til den dagen. Bør hun være hjemme de dagen, eller er det greit at hun blir med til venninna si? Anonymous poster hash: b4f8b...12a
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #2 Skrevet 19. januar 2015 Kjære deg. Kanskje du og familien din burde sette dere ned og prate litt om hvilke forventninger dere har til dagen. Noen ganger lurer jeg på hvordan folk tok egne avgjørelser selv før dib. Anonymous poster hash: 60587...00e
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #3 Skrevet 19. januar 2015 Men, kjære deg, jeg spør da om det jeg vil her inne. Har du ikke svar på spørsmålet mitt så la være å svare. Anonymous poster hash: b4f8b...12a
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #4 Skrevet 19. januar 2015 Men jeg forstår ikke hvordan vi her inne kan svare deg på dette. Altså hvis flertallet her sier nei så får hun ikke dra ? Skal de andre 9 være hjemme ? Anonymous poster hash: 60587...00e
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #5 Skrevet 19. januar 2015 Jeg tenker det kommer an på hvor nære søsknene er. Har gutten godt av litt alenetid med mor og far? Hvor viktig er det for dere at alle er hjemme på en bursdag. Hvilke verdier syns du er viktig at barna lærer seg videre rundt slike dager? Er det brorens eller ditt behov størst ifht å ha hele søskenflokken hjemme. Du må finne svaret selv, men jeg selv ville tatt avgjørelsen utfra bursdagsbarnets ønsker. Kanskje han ønsker seg alenefar? Kanskje han ønsker søsteren sin der? Du kjenner din familie best, og uansett hva du tillater så må det være opp til deg uten at noen dømmer deg for det;) Prat med bror du;) Anonymous poster hash: 51233...846
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #6 Skrevet 19. januar 2015 Jeg tenker det kommer an på hvor nære søsknene er. Har gutten godt av litt alenetid med mor og far? Hvor viktig er det for dere at alle er hjemme på en bursdag. Hvilke verdier syns du er viktig at barna lærer seg videre rundt slike dager? Er det brorens eller ditt behov størst ifht å ha hele søskenflokken hjemme. Du må finne svaret selv, men jeg selv ville tatt avgjørelsen utfra bursdagsbarnets ønsker. Kanskje han ønsker seg alenefar? Kanskje han ønsker søsteren sin der? Du kjenner din familie best, og uansett hva du tillater så må det være opp til deg uten at noen dømmer deg for det;) Prat med bror du;) Anonymous poster hash: 51233...846 Alenetid, ikke far;) Anonymous poster hash: 51233...846
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå