Gå til innhold

blødning etter samleie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte for 3,5 mnd siden. Blør friskt fra skjeden etter sex, og kun da. Har vært hos gynekolog og tatt celleprøve. Ingenting unormalt ellers. Venter på svar fra gynekolog eventuelt om celleprøven viser noe.

Noen som har opplevd lignende? Er litt bekymret. Har ikke fått mens etter fødsel og har begynt på ppiller (cerazette).

Takk for svar!

Anonymous poster hash: 08cca...27a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør det vondt?

Kan bli små rifter uten smerte også. Jeg brukte en østrogen kur kjøpt på apoteket.

Sluttet å blø etter det.

Anonymous poster hash: f89d7...e40

Skrevet

Nei, gjør ikke vondt. Men blør enda frisk og enda mere. Samleie var i går. Nok til å bytte bind hver 4 time. Er 100% sikker på at det ikke er mensen. Det samme skjedde for 3 uker siden.

Skrevet

Siste der er HI

Skrevet

Da jeg blødde etter samleie hadde jeg klamydia, men det bør jo ikke du ha...

Anonymous poster hash: 4ca35...702

Skrevet

Kan også være sopp. Da blir slimhinnene skjøre

Anonymous poster hash: bd118...4a8

Skrevet

Når man ammer påvirker hormoner slimhinnene slik at du er tørrere enn du vanligvis ville ha vært. Det gjør at det er lettere å få rifter. I tillegg kan det hende at livmorhalsen står litt annerledes etter fødsel. Livmor kan feks ha lagt seg bakover slik at livmorhalsen stikker litt annerledes frem, eller den kan ha seget litt ned. Der har man ingen følelse, men det er blodkar og kan fort blø hvis det blir dyttet på. Er ikke farlig, men selvfølgelig irriterende. Jeg ville ha sett det an litt. Store sjanser for at det vil bedres når du ikke lenger ammer og når ting har fått sjansen til å sette seg litt der nede. I mellomtiden kan dere jo være kreative, prøv også ulike stillinger hvor han ikke kommer like dypt inn. Glidemiddel kan hjelpe.

Anonymous poster hash: 06abc...c66

Skrevet

Takk for svar alle sammen. Og til deg som svart sist, det du sier virker betryggende :-) blør enda i dag, og har pittelitt murringer også... Alt man må deale med vi kvinner!

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...