Gå til innhold

prøvd trekant?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: 82382...4fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk tilbud en gang, svarte nei, angret på det etterpå. Var midtveis i en annen gang da den ene mannen plutselig ikke ville mer og gikk. Det ble for sært for han med to menn.

Anonymous poster hash: e8052...73c

Skrevet

Lurer litt på kontakt i forkant? Gode venner med ekstra jente..

Skrevet

Jepp. Var gøy det, men fortsatte med mannen hennes i ett år etterpå uten henne. 

Anonymous poster hash: 3dc0f...dca
Skrevet

Tilbudet var med en jeg hadde møtt en gang på en datingside, men syntes ikke han var min type innen sex. Det andre var to kamerater jeg kjente godt og en litt for fuktig kveld.

Anonymous poster hash: e8052...73c

Skrevet

Hvordan kontakt før trekant? Hun som skal være med melder han og meg hele tiden? Føler hun tar litt over..

Skrevet

Ja, spontant etter en litt for fuktig kveld med ei venninne og en tidligere flørt!

Anonymous poster hash: 0f4fc...acd
Skrevet

Flere?

Skrevet

Ja spontant med to kompiser av meg, det var sexy som søren :D Vi hadde vært på byen sammen å de skulle sove hos meg, hadde ordnet med madrasser, men vi var fulle å de la seg i min seng med meg i midten. Jeg var full og tenkte ikke på annet enn å sove. Helt til den ene sa til han andre: Skal vi ta henne? Da sa det pang i hodet mitt av kåthet og før jeg visste ordet av det hadde jeg begge i meg :D

Anonymous poster hash: 9fe9e...43b
Skrevet

Har prøvd det flere ganger. En gang med mannen og en kompis. (før vi ble ilag) Og noen ganger bare med to kompiser. Helt greit, men ble litt for mange bein og armer etter min smak ;) Så foretrekker kun en. 

Anonymous poster hash: 7723e...e06
Skrevet

Tenker litt at jeg blir holdt utenom..vi som gode venner vil prøve. Han fant ei, nå sender hun sex mld og bilder til han...han er ærlig å sier det til meg, men føler hun tar mye styring? Ville du reagert?

Skrevet

Dytter litt..

Skrevet

Tenker litt at jeg blir holdt utenom..vi som gode venner vil prøve. Han fant ei, nå sender hun sex mld og bilder til han...han er ærlig å sier det til meg, men føler hun tar mye styring? Ville du reagert?

Skal du virkelig se på at mannen din putter pikken sin i ei anna dame? Ei som attpåtil sender han sexmeldinger og flørter med han?
Skrevet

Ikke min mann god venn.

Skrevet

Tenker litt at jeg blir holdt utenom..vi som gode venner vil prøve. Han fant ei, nå sender hun sex mld og bilder til han...han er ærlig å sier det til meg, men føler hun tar mye styring? Ville du reagert? Anonymous poster hash: 82382...4fb

Skal du virkelig se på at mannen din putter pikken sin i ei anna dame? Ei som attpåtil sender han sexmeldinger og flørter med han?
Det spør du om? Noen er rare og liker at andre er utro

Anonymous poster hash: f268f...67f

Skrevet

Tenker litt at jeg blir holdt utenom..vi som gode venner vil prøve. Han fant ei, nå sender hun sex mld og bilder til han...han er ærlig å sier det til meg, men føler hun tar mye styring? Ville du reagert? Anonymous poster hash: 82382...4fb

Det spør du om? Noen er rare og liker at andre er utro

Anonymous poster hash: f268f...67f

Atte hæ? Ja jeg spør om det. Kunne aldri sett på at mannen min hadde sex med ei anna jente. Og hva har utroskap med saken å gjøre?
Skrevet

Hi her. Ville aldri hatt trekant om jeg var i forhold. Ingen som har svart på det jeg lurte på...

Skrevet

Hi her. Ville aldri hatt trekant om jeg var i forhold. Ingen som har svart på det jeg lurte på...

Jeg har hatt trekant med to menn og to damer. Hva lurer du på? I hi lurer du jo kul på om noen har hatt trekant, ikke noe mer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...