Gå til innhold

sex hver dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

I en måned skal vi prøve nå. Slitne småbarnsforeldre der sex ikke akkurat skjer så ofte, mest pga meg. Nå er jeg lei og leste en artikkel om noen som hadde dette i et år og opplevde mye positive sider ved dette, at de ble tettere og mer romantiske mot hverandre osv. Vi er nå på dag seks og må innrømme at foreløpig går det strålende. Er sliten selvfølgelig, men prioriterer dette før tv, søvn osv. Spent på fortsettelsen. Noen som har prøvd noe slikt? På sikt vil jeg jo ikke at det skal være et press om hver dag, men må innrømme at det er litt deilig at det bare er bestemt at det skal skje hver dag. Ikke vits å kjenne etter om jeg er for sliten da :-P Noe må man prøve når sexlivet lider i småbarnstiden.

Anonymous poster hash: 91897...785

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så artig😃. Her går det også ofte i ett. Travel hverdag. Vi prøver også å prioritere sex. Ofte blir det bare en kjappis, men hyggelig med litt nærhet og kos allikevel.

Anonymous poster hash: c0d3e...6b8

Skrevet

Gir nok en piff dersom d bare tar et par mnd....

Vi holdt på i ca tre år.... Veldig lite fristende med sex, og ungen er nå fire... :(

Anonymous poster hash: 3b6f6...bda

Skrevet

Vi holdt på i ca tre år.... Veldig lite fristende med sex, og ungen er nå fire... :(

?? Bare jeg som ikke skjønte bæret av dette svaret? :huh:

Skulle gjerne testet det selv! Dessverre har jeg en mann som aldri hadde orket :(

Anonymous poster hash: 52827...777

Skrevet

Skulle gjerne testet det selv! Dessverre har jeg en mann som aldri hadde orket :(

Hehe, jeg skjønte heller ikke.

Skrevet

HI

Vi holdt på i ca tre år.... Veldig lite fristende med sex, og ungen er nå fire... :(Anonymous poster hash: 3b6f6...bda

Skulle gjerne testet det selv! Dessverre har jeg en mann som aldri hadde orket :(Anonymous poster hash: 52827...777

Sorry, HI sier "de skal prøve" - jeg tolket d som "prøve å bli gravid", men d var kanskje bare sex... hehe...

Oh well, vi prøvde å bli gravid i tre år, da blir sex en "oppgave".. Ikke bra!!

Beklager misforståelsen :P

Skrevet

Jeg tror nok ikke meningen til HI var å lage barn..? Heller en slags "kur" for å få piffen tilbake i forholdet..?

Svaret over tror jeg var fra en som trodde de ville sikre seg å bli gravide ved å ha sex hver dag...

Anonymous poster hash: ba660...7ea

Skrevet

Skjønte det heller ikke :-P

Her kunne mannen hatt sex hver dag alltid og sikkert flere ganger om dagen, litt forskjell i sexlysten vår... men ser jo at jeg får mer lyst jo mer jeg har sex :) Skal bli spennende å se om vi (jeg) klarer en måned. Jeg er positiv så langt :) HI

Skrevet

Aha Ja beklager, ordleggingen var kanskje ikke helt heldig. Kun sex ikke barn ;)

Skrevet

Hørtes ut som litt sv en plan!! Her har vi ikke hatt sex enda siden jenta på 3 mnd kom til verden. Og før det, med en høyst krevende 3 åring var det en sjeldenhet i seg selv. Nå har vi sagt at bi må prøve å prioritere det, men vi finner ikke tid!

Anonymous poster hash: 46c1e...948

Gjest thricane
Skrevet (endret)

Bra initiativ da. Hm, kanskje vi skulle hivd oss på samme prosjekt så fort jeg er har hatt perioden. Er unektelig litt lite som skjer om dagen. Kanskje jeg skulle testet ut uten å si noe til mannen.... 😚

Endret av thricane
Skrevet

Så heldige dere er som har menn som orker og vil ha sex hver dag.. jeg er heldig om det blir noe på meg en gang i uka :/

Anonymous poster hash: 1a792...775

Skrevet

Ja flere må gjerne hive seg på. Kom igjen man finner alltids LITT tid til en kjappis her og der. Har to små vi også. På søndag satt vi på en tegnefilm til største mens minste sov dupp og listet oss inn på soverommet ;) største kommer over i vår seng på natta også så vi må virkelig utnytte mulighetene :-P uff må være kjipt for deg anonym at mannen ikke har lyst oftere. Men samtidig er det jo slik vi har det bare omvendt at det er jeg som ofte er for sliten osv. Kanskje prøve å få han tent på ideen? HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...