Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #1 Skrevet 19. januar 2015 Er så sliten at jeg skjønner ikke om det er mulig eller ikke 😳 Anonymous poster hash: ce215...092
Elsker livet Skrevet 19. januar 2015 #3 Skrevet 19. januar 2015 Rart de har sagt juice. Dette står i felleskatalogen: "Tilberedning/Håndtering: 30 g (3 poser) skal løses i 10 dl kokt og avkjølt vann. Det angitte forhold mellom pulver og vann skal alltid brukes. Smaken kan om ønskelig justeres ved tilsetning av en liten mengde konsentrert saft (maks. 10 ml/liter ferdigblandet mikstur)."
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #4 Skrevet 19. januar 2015 Ok tusen takk for svar. Anonymous poster hash: ce215...092
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #5 Skrevet 19. januar 2015 Smaker gem noe da? Jenta mi liker ikke saft. Anonymous poster hash: ce215...092
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå