Gå til innhold

2 delt eller hel vinterdress til 5 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt ett sett 2 delt, men trenger enten en hel dress eller en bukse til. Hva ville dere valgt til en på 5 år? Det blir siste året i barnehagen om det har noe å si :-)

Anonymous poster hash: 25703...d01
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hel. Lettere for barnet å ta på selv og tar mindre tid. Hilsen bhg-ansatt :-)

Anonymous poster hash: 30986...c77

Skrevet

Mine barn sliter dresser/bukser, så jeg ville gått for bukse, billigere hvis den må byttes ut i løpet av sesongen.

Anonymous poster hash: 55f61...e7c
Skrevet

Hel.

Anonymous poster hash: 738ee...0a3
Skrevet

Da blir det nok hel i pluss den 2 delte som reserve dress. Var det som var planen i utgangspunktet, men så har jeg hørt at fra de starter på skolen er det best med 2 delt, så ble usikker på hva som funker best siste barnehage året. 

Har til nå ikke slitt ut en eneste dress, hverken vinter eller vår/høst. Kan vel nevne i sammen slengen at i en alder av 4 år har det fortsatt ikke blitt hul på ett eneste plagg. Men han sitter ikke stille av den grunn, nå i det siste har jeg vaska ute dress hver dag, han er jo søle fra sko tuppen til toppen av lua. Den mest møkkete ungen i hele barnehagen fikk jeg beskjed om her om dagen. Men vi tar alle det som ett godt tegn på at han koser seg ute.

HI

Skrevet

Ble anbefalt todelt av Barnehagen.. Hovedgrunnen var at det var mye enklere å gå på do ute da, går på friluftsavdeling og er jente, så ikke så lett å stå og tisse da😉

Skrevet

Ble anbefalt todelt av Barnehagen.. Hovedgrunnen var at det var mye enklere å gå på do ute da, går på friluftsavdeling og er jente, så ikke så lett å stå og tisse da

Men de dress buksene har jo nesten alltid seler, og da må jo likevel jakka av for å få ned buksa, skjønner ikke helt hva som er enklere med det 

Skrevet

Min 5-åring har begge deler nå. Dressen blir mest brukt i bhg, er nok fordi den er enklest å ta av og på. De fleste bruker dress.

Anonymous poster hash: 02e59...226

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...