Gå til innhold

Siste dag med pusen min :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er blitt over 16 år, og nå er han ikke frisk lengre.

Nyrene svikter og jeg kjente flere kuler i lysken hans.

I morra må jeg ta den lange veien til dyrlegen.

Han er så snill og god, ligger i fanget mitt og maler.

Stikker den lille nesa si mot min og bare koser.

Faen, jeg klarer ikke dette!

Har fått ei venninne til å levere ham, orker ikke gå inn med ham.

Årh! Det er så utrolig trist. Blir så altfor glad i disse dyra...

Heldigvis har han hatt et langt og godt liv, lagt i sola og kosa seg eller inne i hula si:)

Et skikkelig slaraffenliv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stor klem! Har vært gjennom det selv, gamle gode pusen vår ble 18 år. Stikker langt inni meg enda. Du gjør det beste for han, tenk hvor fantastisk han har hatt det sammen med deg 😁

Skrevet

Klem til deg og pus!! ❤️

Avlivet min gamle katt for 2 år siden. Skal ikke snakke om det, men kan si at det gjorde veldig godt å være med katten og at han sovnet inn med meg tilstede. Det er tøft, men også veldig godt. Om du klarer det så dra selv med katten ❤️ Klem! Vet hvordan du har det....

Anonymous poster hash: 47882...59d

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Er du sikker på at du ikke orker å bli med? Tenker du kanskje kan komme til å angre på det i ettertid.

Samme hvor fælt det er, så er du den siste som kan gi pus en god klem slik at den føler seg trygg helt til det siste.

Skrevet

Stor klem til deg <3 Jeg var med da pusen min måtte avlives. Fikk katten da jeg var 5 og hun måtte avlives da jeg var 17. Det var helt jævlig! Tenk at en katt kan ta så stor plass i hjertet på eieren sin <3 Trøst deg med at pusen får det bedre og slipper å ha vondt <3 

Stor klem <3

Anonymous poster hash: 04f45...c99
Skrevet

Takk, ja han har jammen meg hatt et flott katteliv!

Har hatt han hele mitt voksne liv, og det blir veldig rart uten.

Men jeg kjenner det er rett avgjørelse, selv om det er noe av det vanskeligste .

Føler meg som en bøddel, som skal bestemme at nå skal du dø, men jeg vet det er det beste for ham nå.

Var hos dyrlege på fredag, ble enige om å komme i morra, ville gjerne bare ham i helga og skjemme ham bort på alt mulig godt:)

Skrevet

Jeg var forresten inne fra de satte sprøyten til hun sovnet inn og det er jeg utrolig glad for at jeg fikk kose med henne. Hun sovnet inn i fanget mitt <3

Anonymous poster hash: 04f45...c99
Skrevet

Er du sikker på at du ikke orker å bli med? Tenker du kanskje kan komme til å angre på det i ettertid.

Samme hvor fælt det er, så er du den siste som kan gi pus en god klem slik at den føler seg trygg helt til det siste.

Jeg skal være med å kjøre hvert fall, pus og jeg bodde sammen med min venninne i 2 år ,

Hun har også alltid vært den som passet ham i ferier.

De kjenner hverandre godt, men jeg skal prøve å bli med.

Helvete, det verste er at vi har 2 katter til, og bikkje! herregud, hva man skal gjennom...

Takk for klemmer og omtanke , det varmer hjertet :)

Skrevet

Jeg var å avlivde ene katten min før helgen, og det var utrolig vondt. Jeg gråt fra jeg satte buret på bordet, og hele resten av dagen.

Måtte fortelle meg selv flere ganger at det var det beste for ham, og at han har hatt et godt liv. 

Men selv om det var forferdelig sårt, så er jeg glad for at jeg fulgte han inn, og fikk være med han til hjertet var stoppet.

Tror du vil angre hvis du ikke gjør det.

Anonymous poster hash: 44369...a0f
Gjest Trulte med to små
Skrevet

Jeg skal være med å kjøre hvert fall, pus og jeg bodde sammen med min venninne i 2 år ,

Hun har også alltid vært den som passet ham i ferier.

De kjenner hverandre godt, men jeg skal prøve å bli med.

Helvete, det verste er at vi har 2 katter til, og bikkje! herregud, hva man skal gjennom...

Takk for klemmer og omtanke , det varmer hjertet :)

Ja jeg håper du klarer å bli med inn. Så godt at pus er trygg hos venninnen din da, det hjelper jo. Jeg er også veldig følsom når det kommer til slike ting, vondt langt inn i sjela. Jeg var "uheldig" å gå ut på utsiden her jeg bor da bilen kom som skulle kjøre noen hester her til slakteriet. Jeg hadde avtale med naboen og måtte ut, kom dermed oppløst i tårer og sier " dette burde jeg aldri ha sett" og hadde bare lyst til å hulke, løpe ut og redde hestene.

Skal tenke på deg!

Tenk hvor godt pus har hatt det hos deg! Heldig pus det :)

Skrevet

Klem❤

Anonymous poster hash: eee96...a43

Skrevet

Jeg tror også du vil angre om du ikke blir med helt til han er sovnet. Det kan virke uoverkommelig, men du greier det. Tenk på hvor fint dere har hatt det og hvor glad dere er i hverandre. Er det ikke naturlig at du skal være den siste gode opplevelsen han skal ha før han blir borte, han vet du er glad i ham uansett. Når du er der så føler han seg trygg og elsket.

Og den avgjørelsen du har tatt nå, det er ikke en bøddel som har tatt den avgjørelsen - tvert imot. Å la ham lide seg gjennom dager og uker og kanskje måneder med ulidelige smerter og ubehag ville vært en egoistisk avgjørelse fra din side bare for å ha ham lenger hos deg. Nå tar du det valget som gir pusen din minst ubehag - det er kjærlighet i det å ta den avgjørelsen når situasjonen er som den er.

La pus få sovne inn på fanget ditt, der han trives best ❤

Klem ❤

Anonymous poster hash: 63eb2...c1b
Skrevet (endret)

Jeg tror også du vil angre om du ikke blir med helt til han er sovnet. Det kan virke uoverkommelig, men du greier det. Tenk på hvor fint dere har hatt det og hvor glad dere er i hverandre. Er det ikke naturlig at du skal være den siste gode opplevelsen han skal ha før han blir borte, han vet du er glad i ham uansett. Når du er der så føler han seg trygg og elsket. Og den avgjørelsen du har tatt nå, det er ikke en bøddel som har tatt den avgjørelsen - tvert imot. Å la ham lide seg gjennom dager og uker og kanskje måneder med ulidelige smerter og ubehag ville vært en egoistisk avgjørelse fra din side bare for å ha ham lenger hos deg. Nå tar du det valget som gir pusen din minst ubehag - det er kjærlighet i det å ta den avgjørelsen når situasjonen er som den er. La pus få sovne inn på fanget ditt, der han trives best ❤ Klem ❤ Anonymous poster hash: 63eb2...c1b

Aw, tusen takk for gode ,trøstende ord.

Og jeg har vært her for ham i 16 år , så da skal jeg jammen klare å være med inn.

Dere nydelige, skjønne damer er helt fantastiske ! Jeg blir overveldet og rørt av dere hele gjengen!

Takk for at dere presser på! Han skal få ligge på mitt fang <3

Igjen ,takk, alle sammen, dere aner ikke hvor mye dere har hjulpet meg.

Endret av skinnfilla
Gjest Trulte med to små
Skrevet

:hug: styrketanker og klemmer sendes!!

Skrevet

Du må jo bli med han inn. Ikke svikt han når han skal dø. La han sovne inn på fanget ditt.

Skrevet

Det er helt grusomt å måtte avlivet katten sin. Jeg var hos veterinæren med katten min i fjor fordi hun var blitt så dårlig, hun var ledig syk og gammel så å avlive henne var det beste. Men herregud så trist.

Strøk over pelsen hennes hele tiden, helt til hjertet stoppet å slå. Gråt som bare det, men jeg er glad jeg var med henne til det siste. Lille rare gode pusen min❤️Fy søren som jeg savner henne😔

Jeg anbefaler deg at du blir med pusen din inn og vær der med den til det er slutt. Klem til deg

Skrevet

God klem til deg <3

Var gjennom det samme med familiehunden vår for 4 år siden, utrolig trist men til det beste for dyret når det ikke har det godt lengre :(

Anonymous poster hash: aa296...5fc

Skrevet

Husker enda hvordan det var når jeg måtte avlive pusen min pga sykdom.

Hun var allerede helt borte før vi dro til dyrlegen, gjemte seg for å dø og var i et sjokk. Hun hadde mistet følelsen i halve kroppen og når jeg satt der med henne til siste slutt så har jeg ikke gråtet så mye før!

Så ble min valp påkjørt, og jeg tok henne til dyrlegen for kremering. Gravid i tillegg, så gråt jeg i flere dager i strekk! Aldri vært så lei meg:-(

Anonymous poster hash: 0b490...888

Skrevet

Huff, tårene spruter her! Lykke til i dag... 💕 Jeg har selv en hund på 11 år og sånne tråder minner meg på at den dagen kommer for meg også.. Godt for deg og pusen å være sammen, godt for pusen å få slippe å lide.. Og godt du har tre andre dyr du kan trøste deg med etterpå!

Anonymous poster hash: 195d9...976

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...