Gå til innhold

Lurer på noe ang gravidtest ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testen ser heilt hvit ut. Lyser eg på den kan jeg se en svaaaak strek. Får en alltid opp en strek ( skyggestrek f.eks) om en lyser på testene ?

Anonymous poster hash: 2a27a...fdd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er gravid skal det komme to streker.

Anonymous poster hash: f72d8...7ec

Skrevet

SLUTT å let etter de jævla skyggestrekene. Enten er du gravid eller ikke. Og er du så kommer det opp to streker Case closed!

Anonymous poster hash: 3c947...ca2
Skrevet

Jeg vet det, bare lurte på om det alltid kommer 2 streker når en lyser på den? Ps: treng ikke være så sint!

Skrevet

SLUTT å let etter de jævla skyggestrekene. Enten er du gravid eller ikke. Og er du så kommer det opp to streker Case closed!

Makan til bitchy svar. Get over it and move on surpomp. 

Hi- jeg har aldri lyst på en test så vet ikke om du ser konturen av strek nr 2 til vanlig. Vet det er utrolig slitsomt og tøft å vente på en positiv test. Mitt beste råd er å vente med å teste til nærmere IKM. Lykke, lykke til! Håper spiren sitter snart :) 

Anonymous poster hash: 5bc5b...e5a

Skrevet

Tusen takk :) ja, det håper jeg også, er utrulig slitsomt å vente.

Skrevet

Jeg måtte lyse på den første jeg tok for å se den andre streken. Tok test en test et par dager senere, og da var den sterkere :) så ikke strek Nr to med lys da jeg ikke var gravid. Vet åsn det er å være prøver, man er spent, håper, gleder seg osv..:) så forstår godt at du spør her inne :) men (hvis du klarer), så vent et par dager og ta en ny test :) lykke til!

Anonymous poster hash: f72d8...7ec

Skrevet

Du vet at det ikke er samme person som starter alle disse teste-trådene, sant?

Du svarer stakkars HI som om hun ikke gjør annet enn å mase.

Dette er et forum for folk med barn eller som ønsker å bli gravide, og vi har god plass til "ser dere streken?" - innlegg.

Det fine er at du jo elegant kan hoppe over innlegget om det plager deg nevneverdig.

Til deg HI: kan aldri si at jeg har lyst på en test før, ei heller har jeg fått en strek nr 2 uten at det var ting på gang.

Selv om det er vanskelig, er mitt beste råd å vente 2-3 dager, for så å teste igjen.

Lykke til :)

Anonymous poster hash: ed36f...54a

Skrevet

Tusen takk :) jeg skal ta en ny test om noen dager:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...