Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #1 Skrevet 19. januar 2015 Jeg er gift og har to barn. For en tid tilbake utviklet mine følelser seg til noe mer enn vennskap med en kamerat. Det har aldri skjedd noe fysisk, men vet at også han har fått andre følelser enn vennskapelige for meg. Jeg hadde vansker med å la være å sende en sms eller snap til ham, særlig i forbindelse med alkohol. Så nå har jeg slettet all kontaktinfo så jeg ikke klarer å ta kontakt. Slettet også snapchat konto. Det er en underlig følelse. Føler meg både fri og trist på en gang. Regner med jeg vil glemme ham etterhvert. Har fått et par sms fra ham, men har slettet meldingen og dermed nummeret hans igjen. Men rart å på en måte avslutte et vennskap. Familien er jo det viktigste.. Anonymous poster hash: d5f88...8d1
Guttaboys Skrevet 19. januar 2015 #2 Skrevet 19. januar 2015 Skjønner valget du har tatt, men hvis dette er en kamerat (som du skriver), så skylder du han vel en forklaring på hvorfor han ikke får tak i deg lenger? Lykke til videre:)
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #3 Skrevet 19. januar 2015 Skjønner valget du har tatt, men hvis dette er en kamerat (som du skriver), så skylder du han vel en forklaring på hvorfor han ikke får tak i deg lenger? Lykke til videre:) Jeg svarer ham Gjør det bare umulig for meg selv å ta kontakt. Jeg tror det er mest jeg som har drevet dette videre ved å ta kontakt.. HI Anonymous poster hash: d5f88...8d1
Guttaboys Skrevet 19. januar 2015 #4 Skrevet 19. januar 2015 Skjønner valget du har tatt, men hvis dette er en kamerat (som du skriver), så skylder du han vel en forklaring på hvorfor han ikke får tak i deg lenger? Lykke til videre:) Jeg svarer ham Gjør det bare umulig for meg selv å ta kontakt. Jeg tror det er mest jeg som har drevet dette videre ved å ta kontakt.. HI Anonymous poster hash: d5f88...8d1 Aha. Skjønner! Men vær ærlig med han. Si at du trenger avstand. Han vil nok forstå det:)
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #5 Skrevet 19. januar 2015 Skjønner valget du har tatt, men hvis dette er en kamerat (som du skriver), så skylder du han vel en forklaring på hvorfor han ikke får tak i deg lenger? Lykke til videre:) Jeg svarer ham Gjør det bare umulig for meg selv å ta kontakt. Jeg tror det er mest jeg som har drevet dette videre ved å ta kontakt.. HI Anonymous poster hash: d5f88...8d1 Aha. Skjønner! Men vær ærlig med han. Si at du trenger avstand. Han vil nok forstå det:) Han trenger det nok selv. Han er også i et forhold som gjør ham veldig bra. Han kunne nok ikke funnet bedre dame. Men det lå gamle uoppgjorte følelser der, og jeg pirket rundt i det. Tenker på ham hel tiden, men forsøker å konsentrere meg om det jeg har Takk for svar HI Anonymous poster hash: d5f88...8d1
Guttaboys Skrevet 19. januar 2015 #6 Skrevet 19. januar 2015 Skjønner valget du har tatt, men hvis dette er en kamerat (som du skriver), så skylder du han vel en forklaring på hvorfor han ikke får tak i deg lenger? Lykke til videre:) Jeg svarer ham Gjør det bare umulig for meg selv å ta kontakt. Jeg tror det er mest jeg som har drevet dette videre ved å ta kontakt.. HI Anonymous poster hash: d5f88...8d1 Aha. Skjønner! Men vær ærlig med han. Si at du trenger avstand. Han vil nok forstå det:)Han trenger det nok selv. Han er også i et forhold som gjør ham veldig bra. Han kunne nok ikke funnet bedre dame. Men det lå gamle uoppgjorte følelser der, og jeg pirket rundt i det. Tenker på ham hel tiden, men forsøker å konsentrere meg om det jeg har Takk for svar HI Anonymous poster hash: d5f88...8d1 Hehe. Det kan skje den beste. Man styrer ikke følelser, men det virker som du tar noen grep da. Som er bra for dere begge:) Håper det ordner seg😊
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #7 Skrevet 19. januar 2015 Jeg støtter deg. Voksent og flott gjort. Veldig kjipt å måtte bryte opp familien. Anonymous poster hash: c146e...bc5
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #8 Skrevet 19. januar 2015 Jeg støtter deg. Voksent og flott gjort. Veldig kjipt å måtte bryte opp familien. Anonymous poster hash: c146e...bc5 Det hadde på alle måter blitt et mareritt. Men et lite minus er at jeg lever i et forhold uten nærhet. Så disse følelsene mine virker ekstra sterke. Når jeg har hatt en nedtur i eget forhold har jeg kontaktet han. Helt uskyldige sms som etterhvert har vist at det er følelser der fra begge sider. Dette har nesten vært som dop for meg. Men jeg kunne jo uansett ikke tatt det videre. Så for hans skyld og ikke minst mannen min sin skyld må jeg bare holde meg unna. Prøvde å holde meg unna uten å slette kontaktinfo, men på en vinsnurr med en venninne klarte jeg det igjen. Den natta røyk alt av kontaktinfo. Selv med 14 i promille skjønte jeg at jeg hadde endt opp som en "no good" Men han vekker så sterke følelser i meg, og jeg dagdrømmer litt vel mye.. HI Anonymous poster hash: d5f88...8d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå