Gå til innhold

Hadde dere sendt i bhg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 4 år hoster en del. Hun er i fin form, men nå sitter jeg i stua og hører at hosten hennes har blitt ordentlig stygg. Sånn hard og voldsom hoste. Mulig det blir en del hosting i natt.

Hvor går grensen deres for å sende i bhg eller ikke?

Anonymous poster hash: 284e4...bb6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville sett hvordan natten ble, og hvordan formen er i morgen.

Min hoster av og til mye på natta, men er i fin form dagen etter. Andre ganger virker han utslitt av all hostingen på natta, da blir han hjemme.

God bedring😊

Skrevet

Min hoster hele vinteren (astma). Jeg sender i barnehagen med mindre formen er redusert, eller hun har hostet slik om natta at hun er alt for trøtt om morgenen.

Anonymous poster hash: 717e8...4af

Skrevet

Allmenntilstand og temperatur. Har de feber er de hjemme, er de i dårlig form er de og hjemme. Har det vært timevis med nattehoste og alt så er formen på morgenen elendig.

Anonymous poster hash: 5b986...032

Skrevet

Jeg hadde holdt ungen hjemme en dag for å se an i hvert fall. Men det er fordi jeg har mulighet til å være hjemme da. Her var poden kjempe sliten og hadde vondt pga hoste. Men ingen feber. Holdt han hjemme to dager.

Anonymous poster hash: af5ab...7fe

Skrevet

Kun hosting om natta, så sender jeg i barnehagen, så lenge de får sove og ikke er utslitte om natta. Begge mine sliter i perioder mye med hoste og skulle jeg holdt dem hjemme hele tiden, så ville vi brukt veldig mange sykedager. Jeg sier fra i barnehagen at de har hostet mye og at de må gi beskjed hvis de ikke ikke kan være med som de andre barna fordi de hoster eller er for slitne. 

Anonymous poster hash: 2f77f...c7b
Skrevet

Lurer på det samme.. Sønnen min hoster som bare det, men ellers i grei form, ikke feber, slapp eller noen ting. Var i barnehagen idag med hosten, ba dem ringe hvis ham virket syk, men det gjorde dem ikke.. De sa at mange barn hostet der om dagen.

Vurderer å ha han hjemme imorgen da jeg syns hosten er så stygg nå, må jo være slitsomt å være i full aktivitet i barnehagen med den hosten der, selv om de syns det er ok at han er der.

Anonymous poster hash: eb2f2...6d4

Skrevet

Er jo noe med det at det fort blir mange sykedager hvis man skal være hjemme hver gang de hoster. Samtidig så er jeg redd for at hun blir verre og ender opp med å bli skikkelig syk om jeg sender henne i bhg.

Hi

Skrevet

.

Skrevet

Hvis barnet bare hoster og ellers er ok, sender jeg i barnehagen. Er mye hoste i løpet av vinteren. 

Anonymous poster hash: 16034...3f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...