Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #1 Skrevet 19. januar 2015 Hvordan bli kvitt problemet? Er så slitsomt. Sover sjelden godt pga dette. Har prøvd ullsokker, varmeflaske og stå under varmepumpe med føttene. Har jernmangelanemi, men ellers mangler jeg ingenting. Anonymous poster hash: ef6e1...0c0
Gjest Hercule Poirot Skrevet 19. januar 2015 #2 Skrevet 19. januar 2015 Punkt 1: Vask beina dine rett før du skal legge deg. Punkt 2: Tørk godt og ta på et par tynne, behagelige ullsokker Punkt 3: Hvis du fremdeles fryser, så bruker du et ullteppe over/rundt beina dine under dyna. Disse sokkene bruker du bare som "sovesokker", du kan fint bruke dem f.eks. en uke i slengen uten vask hvis du kun bruker dem i senga. Det viktigste er at beina er reine.
Gjest Snuppebolla Skrevet 19. januar 2015 #3 Skrevet 19. januar 2015 Er du utrent? Trening gir bedre blodsirkulasjon da du får flere små blodårer (kapillærer) i de musklene som trenes. Du kan også bevege føttene før leggetid for å få opp blodsirkulasjonen. Selv bruker jeg ulltøfler i senga på kvelder jeg er kald på beina.
indianærn Skrevet 19. januar 2015 #4 Skrevet 19. januar 2015 gå mer barbeint da det er mulig, øker blodsirkulasjonen i føttene. Etter at jeg begynte å gå mer barbeint har jeg frosset langt mindre på bena.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #5 Skrevet 19. januar 2015 Røyker du? Jeg frøys konstant på beina når jeg røyka. Når jeg slutta tok det ikke lang tid før jeg ikke frøys lenger. Anonymous poster hash: 0892d...801
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå