Gå til innhold

Sunn mat Vs "slanke mat"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner å få inttykk av at folk nå begynner å blande hva som er vanlig sunn mat og slanke mat.

Jeg ser feks på middag trådene her så skriver noen en helt vanlig rett og får svar at det er usunt. Hva er greia med det?

Jeg har aldri slanket meg så jeg aner ikke engan hvordan man teller kalorier. Men jeg har alltid hatt et sunt, variert og normalt kosthold.

Anonymous poster hash: 680b8...1a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare klikka helt for enkelte ... Om du ikke ber om det engang, men sier at idag skal jeg ha poteter og fiskepinner til middag så kommenterer folk hvor forbanna usunt det måtte være ..

JEESES!

Anonymous poster hash: 22490...99c

Skrevet

Det er vel lavkarbo`en som kicker inn. Folk har lært at fett er greit, men ikke brød. Selv går jeg på en lavkalorikur nå. Har aldri spist så mye sunn mat(les: grønnsaker, magert kjøtt etc) som nå. Føler meg en trillion ganger bedre enn på ketogen diett. 

Anonymous poster hash: 6a3c8...9bd
Skrevet

Jeg begynner å få inttykk av at folk nå begynner å blande hva som er vanlig sunn mat og slanke mat.

Jeg ser feks på middag trådene her så skriver noen en helt vanlig rett og får svar at det er usunt. Hva er greia med det?

Jeg har aldri slanket meg så jeg aner ikke engan hvordan man teller kalorier. Men jeg har alltid hatt et sunt, variert og normalt kosthold.

Anonymous poster hash: 680b8...1a0

Her inne så er alt som inneholder sukker og fruktsukker, mel, salt, og ikke er selvskutt og ystet hjemme usunt.

Anonymous poster hash: 9c691...89b

Skrevet

Det er vel lavkarbo`en som kicker inn. Folk har lært at fett er greit, men ikke brød. Selv går jeg på en lavkalorikur nå. Har aldri spist så mye sunn mat(les: grønnsaker, magert kjøtt etc) som nå. Føler meg en trillion ganger bedre enn på ketogen diett. 

Hmmm.. Aner ikke hva jeg egentlig svarte på her, det er iallefall ikke svar på hovedinnlegget. Jupp. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...