Gå til innhold

Har du følelse av hvilke kjønn den lille har?


Leirha

Anbefalte innlegg

Jeg har de siste ukene bare fått det helt for meg at det er en gutt, denne gangen også.
Har tenkt om det har med at jeg har tre gutter fra før å gjøre, siden det er det som er kjent for meg, men jeg føler virkelig det er en gutt.
Selv om svangerskapet er litt annerledes denne gang fra de 3 andre, så er det ikke annerledes nok til å tro noe annet... Og det har jo ikke alltid noe å si heller.

Jeg er rett og slett bare sikker på at det er en gutt, så jeg blir overrasket om det skulle vise seg å være jente.
Men vi får se den 7 mars er datoen for OUL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trodde gutt helt i starten, men nå har jeg fått jentefølelse :) Kanskje det er bare ønsketenkning siden jeg synes det hadde vært moro med to av hvert kjønn? :-p Har ikke vært til lege så har ikke fått henvisning til UL enda, men skal spørre om de kan se kjønn når vi skal dit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har veldig på følelsen at jeg venter gutt :) det blir sååå spenende å er såå utolmodig, hehe :) bare 3 uker igjen til oul ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg har 6 uker igjen til OUL, kunne tatt enge før, men legen er bortreist en hel måned.
Så her blir det smøring med tålmodighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ultralyd i dag, 12+2 og der så vi 90 % sikkert en liten balle ✌️ Da blir jeg nok mamma til 3(!!) gutter 👦👦👦😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg hadde tidlig på følelsen av at det var en liten gutt vi ventet, og en Harmonytest bekreftet dette i uke 12. :D

Med førstemann var jeg sikker på at det var jente og det viste seg også å stemme. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også viste jeg hadde en gutt første gang.. Og det stemte :)

 

Femina_74: hva er harmonytest??

Harmonytest er en enkel blodprøve som tas av mor fra uke 10, og hvor de analyserer deler/rester av fosterets DNA i ditt eget blod. Det er inntil 7% av dette i blodet ditt. Basert på dette kan de sjekke for Trisomier (Downs o.l.) samt at du kan få vite barnets kjønn (ikke ved flerlinger). Denne metoden er langt mer sikker enn DUO test, men kan kun utføres i utlandet pr dags dato. Sykehuset i Tromsø kjemper for å få denne testmetoden til Norge, men det tar tid.. :|

Her kan du lese litt om den på Ultralydklinikken jeg benyttet i København:

http://www.ultralydklinikken.dk/harmony-testen-2.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Jeg også viste jeg hadde en gutt første gang.. Og det stemte :)

 

Femina_74: hva er harmonytest??

Harmonytest er en enkel blodprøve som tas av mor fra uke 10, og hvor de analyserer deler/rester av fosterets DNA i ditt eget blod. Det er inntil 7% av dette i blodet ditt. Basert på dette kan de sjekke for Trisomier (Downs o.l.) samt at du kan få vite barnets kjønn (ikke ved flerlinger). Denne metoden er langt mer sikker enn DUO test, men kan kun utføres i utlandet pr dags dato. Sykehuset i Tromsø kjemper for å få denne testmetoden til Norge, men det tar tid.. :|

Her kan du lese litt om den på Ultralydklinikken jeg benyttet i København:

http://www.ultralydklinikken.dk/harmony-testen-2.html

Oi, så spennende! Det hadde jo vært supert om de fikk til dette i Norge :)

Jeg gleder meg til å få vite kjønn og selvfølgelig om alt står bra til fortsatt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...