Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #1 Skrevet 19. januar 2015 Jeg leser vanligvis ikke romaner, de jeg har begynt på har ikke fenget, så har holdt meg til krim. Men fikk den til jul og min søster sa jeg bare måtte lese den, så ga den en sjanse. Klarte ikke å legge den fra meg og leste den på to dager. Den var jo helt fanstastisk. Fler som likte denne? Anonymous poster hash: 83fcc...ab1
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #2 Skrevet 19. januar 2015 Liker også nesten bare krim:) hva handler den om??? Anonymous poster hash: bae4e...cfa
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #4 Skrevet 19. januar 2015 Jeg likt også den veldig godt, og sendte den videre til søsteren min som også likte den godt Anonymous poster hash: e45e1...203
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #5 Skrevet 19. januar 2015 Zzzzz, jeg synes den var så treg, har enda ikke kommet igjennom den for min del er det ikke en bok som jeg ikke klarer å ligge i fra meg! Et helt halv år derimot, var en slik bok men jeg skal nok klare å få lest ferdig Blomstenes hemmelige språk også Anonymous poster hash: e5ea9...8ad
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #6 Skrevet 19. januar 2015 Den er nydelig!😍 Var nesten trist når jeg kom til siste side. Anonymous poster hash: 57608...795
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå