Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #26 Skrevet 19. januar 2015 Nesespray, øyedråper og halsdrops.. Anonymous poster hash: 39113...6fd
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #27 Skrevet 19. januar 2015 Har ingen behov for å drikke alkohol på en mandag heldigvis. Anonymous poster hash: 851be...3c4
shasha Skrevet 19. januar 2015 #28 Skrevet 19. januar 2015 Jeg fant nettopp en øl suppe jeg har tenkt til å prøve Litt skeptisk til den men hopper i det http://www.basilico.no/olsuppe-med-hvit-cheddar-og-bacon/ Anonymous poster hash: c1830...736 Ølsuppe faktisk! Oppdater gjerne når du har prøvd den
Lessismore Skrevet 19. januar 2015 #29 Skrevet 19. januar 2015 Appelsin! Har skikkelig appelsindilla om dagen, nam!Åh, her også. Tomt nå Gravid du også, eller bare dilla? Anonymous poster hash: 333e7...00e Gravid, ja! Ikke det verste å få dilla på. Heldigvis!Heldig dere jeg hadde og dilla på appelsin men fikk halsbrann av og gå forbi de på butikken ☺men tok igjen med en gang baby kom ut. Halsbrann av appelsin? Kjedelig. Har egentlig aldri tenkt over hvor godt det er. Sjelden jeg kjøper appelsin, og når jeg har gjort det, har jeg skåret den opp, og hatt den på fat. Det nye nå er å skrelle, for så å spise den - stående over kjøkkenvasken. Appelsin er SÅ mye bedre skrelt enn oppdelt! Anonymous poster hash: 333e7...00e Haha! Det gjør jeg og! Det blir så mye søl og klin, så da er det like greit å hive den i seg mens jeg bøyer meg over vasken. Ser nok ikke så bra ut, men det blåser jeg i. :-P
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #30 Skrevet 19. januar 2015 Det ble en kopp kakao og en bolle til kveldsmat og en mango som snacks nå, mannen spiser chilinøtter og drikker en øl... Anonymous poster hash: cea9d...802
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #31 Skrevet 19. januar 2015 Rester etter helga: karamellpudding, sjokoladekake, hjemmelaget pizza og potetgull. Anonymous poster hash: e2155...d7b
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #32 Skrevet 19. januar 2015 Har fastedag idag, begynte på 5:2 dietten forrige uke så ikveld er kosen en cola zero 👍 Anonymous poster hash: 7cfcd...46a
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #33 Skrevet 19. januar 2015 Cola og kvikklunsj!! Anonymous poster hash: 06deb...108
Mamma_til_2 Skrevet 19. januar 2015 #34 Skrevet 19. januar 2015 Har ingen behov for å drikke alkohol på en mandag heldigvis. Anonymous poster hash: 851be...3c4 Må bare spørre, hvem snakket om alkohol?
Subwoofer Skrevet 19. januar 2015 #35 Skrevet 19. januar 2015 Sitter her å tygger litt på en hårnål...
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #36 Skrevet 19. januar 2015 Appelsin! Har skikkelig appelsindilla om dagen, nam!Åh, her også. Tomt nå Gravid du også, eller bare dilla? Anonymous poster hash: 333e7...00e Gravid, ja! Ikke det verste å få dilla på. Heldigvis!Heldig dere jeg hadde og dilla på appelsin men fikk halsbrann av og gå forbi de på butikken ☺men tok igjen med en gang baby kom ut. Halsbrann av appelsin? Kjedelig. Har egentlig aldri tenkt over hvor godt det er. Sjelden jeg kjøper appelsin, og når jeg har gjort det, har jeg skåret den opp, og hatt den på fat. Det nye nå er å skrelle, for så å spise den - stående over kjøkkenvasken. Appelsin er SÅ mye bedre skrelt enn oppdelt! Anonymous poster hash: 333e7...00e Haha! Det gjør jeg og! Det blir så mye søl og klin, så da er det like greit å hive den i seg mens jeg bøyer meg over vasken. Ser nok ikke så bra ut, men det blåser jeg i. :-P Tøft at vi er to! Jeg storkoser meg der jeg står bøyd over vasken, slurper i meg appelsin, og titter ut av vinduet Anonymous poster hash: 333e7...00e
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #37 Skrevet 19. januar 2015 En times hard spinning som ga meg kjempegod samvittighet og masse energi til å ta fatt på resten av uken var min kos Havregrøt med blåbær når jeg kom hjem til kveldsmat! Toppers kveld, nå hopper jeg i dusjen. Anonymous poster hash: c4edf...e43
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #38 Skrevet 19. januar 2015 Har ingen behov for å drikke alkohol på en mandag heldigvis. Anonymous poster hash: 851be...3c4 Må bare spørre, hvem snakket om alkohol? I min verden er hvitvin alkohol🙊 Anonymous poster hash: 851be...3c4
Musemora Skrevet 19. januar 2015 #39 Skrevet 19. januar 2015 En times hard spinning som ga meg kjempegod samvittighet og masse energi til å ta fatt på resten av uken var min kos Havregrøt med blåbær når jeg kom hjem til kveldsmat! Toppers kveld, nå hopper jeg i dusjen. Anonymous poster hash: c4edf...e43 Jeg gikk to mil på ski. Helt herlig. Snøtunge trær og masse puddersnø😃😃
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #40 Skrevet 19. januar 2015 Akkurat denne mandagen ble det restemiddag og kake etter dåpen, så vi har levd som konger idag! Ellers blir det en rask middag, gjerne noe med pasta. Fordi mandagen er fast venninnekveld og mannen ikke orker middag rett etter jobb, så da blir det noe raskt og greit Anonymous poster hash: 1f0a8...6a4
Mamma_til_2 Skrevet 19. januar 2015 #41 Skrevet 19. januar 2015 Har ingen behov for å drikke alkohol på en mandag heldigvis. Anonymous poster hash: 851be...3c4 Må bare spørre, hvem snakket om alkohol? I min verden er hvitvin alkoholAnonymous poster hash: 851be...3c4 Ja sorry men hi er den eneste som har snakket om ett glaså hvitvin, så istede for og komme med den kommentaren kunne du heller fortalt hva du skal ha I kveld ☺
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #42 Skrevet 19. januar 2015 Har ingen behov for å drikke alkohol på en mandag heldigvis. Anonymous poster hash: 851be...3c4 Må bare spørre, hvem snakket om alkohol?I min verden er hvitvin alkoholAnonymous poster hash: 851be...3c4 Ja sorry men hi er den eneste som har snakket om ett glaså hvitvin, så istede for og komme med den kommentaren kunne du heller fortalt hva du skal ha I kveld ☺ 3 knekkebrød med makrell i tomat. Jobber med fedmepasienter en del av tida, så kos er på lørdag😃 Anonymous poster hash: 851be...3c4
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #43 Skrevet 19. januar 2015 I kveld ble det litt valnøtter, dadler og litt rå kakao kjørt sammen i blenderen med litt havsalt. Nam, smaker brownie! 😉 Anonymous poster hash: 15dd9...651
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #44 Skrevet 19. januar 2015 Et glass eplejuice, etter trening. Kan ikke kose meg hver dag Anonymous poster hash: d405a...be4
*Nøtta* Skrevet 19. januar 2015 #45 Skrevet 19. januar 2015 To glass ferskpresset apelsinjuice ble det i dag. Og en skål med jordbær.
BellaSuz Skrevet 19. januar 2015 #46 Skrevet 19. januar 2015 Spicy mangosalat og en kopp vanilla chai te👌😋
Mumua Skrevet 19. januar 2015 #47 Skrevet 19. januar 2015 Sitter her å tygger litt på en hårnål... Mmm, det hørtes godt ut
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #49 Skrevet 19. januar 2015 Analsex Anonymous poster hash: 0a0b9...621
Subwoofer Skrevet 19. januar 2015 #50 Skrevet 19. januar 2015 Sitter her å tygger litt på en hårnål... Mmm, det hørtes godt ut Det var ikke det :/ Måtte spise en appelsin etter all appelsinsnakken her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå