Gå til innhold

Hva har dere som mandagskos?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nesespray, øyedråper og halsdrops..

 

Anonymous poster hash: 39113...6fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen behov for å drikke alkohol på en mandag heldigvis.

 

Anonymous poster hash: 851be...3c4

Skrevet

 

 

 

 

Appelsin! Har skikkelig appelsindilla om dagen, nam!

Åh, her også. Tomt nå :(

Gravid du også, eller bare dilla? Anonymous poster hash: 333e7...00e

Gravid, ja! Ikke det verste å få dilla på. Heldigvis!
Heldig dere jeg hadde og dilla på appelsin men fikk halsbrann av og gå forbi de på butikken ☺

men tok igjen med en gang baby kom ut.

Halsbrann av appelsin? Kjedelig.

Har egentlig aldri tenkt over hvor godt det er. Sjelden jeg kjøper appelsin, og når jeg har gjort det, har jeg skåret den opp, og hatt den på fat.

Det nye nå er å skrelle, for så å spise den - stående over kjøkkenvasken.

Appelsin er SÅ mye bedre skrelt enn oppdelt! Anonymous poster hash: 333e7...00e

Haha! Det gjør jeg og! Det blir så mye søl og klin, så da er det like greit å hive den i seg mens jeg bøyer meg over vasken. Ser nok ikke så bra ut, men det blåser jeg i. :-P

Skrevet

Det ble en kopp kakao og en bolle til kveldsmat og en mango som snacks nå, mannen spiser chilinøtter og drikker en øl...

 

Anonymous poster hash: cea9d...802

Skrevet

Rester etter helga: karamellpudding, sjokoladekake, hjemmelaget pizza og potetgull.



Anonymous poster hash: e2155...d7b
Skrevet

Har fastedag idag, begynte på 5:2 dietten forrige uke :P så ikveld er kosen en cola zero 👍

 

Anonymous poster hash: 7cfcd...46a

Skrevet

Cola og kvikklunsj!! 

 



Anonymous poster hash: 06deb...108
Skrevet

Har ingen behov for å drikke alkohol på en mandag heldigvis. Anonymous poster hash: 851be...3c4

Må bare spørre, hvem snakket om alkohol?

Skrevet

Sitter her å tygger litt på en hårnål... 

Skrevet

 

 

 

 

 

Appelsin! Har skikkelig appelsindilla om dagen, nam!

Åh, her også. Tomt nå :(

Gravid du også, eller bare dilla? Anonymous poster hash: 333e7...00e

Gravid, ja! Ikke det verste å få dilla på. Heldigvis!
Heldig dere jeg hadde og dilla på appelsin men fikk halsbrann av og gå forbi de på butikken ☺

men tok igjen med en gang baby kom ut.

Halsbrann av appelsin? Kjedelig.

Har egentlig aldri tenkt over hvor godt det er. Sjelden jeg kjøper appelsin, og når jeg har gjort det, har jeg skåret den opp, og hatt den på fat.

Det nye nå er å skrelle, for så å spise den - stående over kjøkkenvasken.

Appelsin er SÅ mye bedre skrelt enn oppdelt! Anonymous poster hash: 333e7...00e

Haha! Det gjør jeg og! Det blir så mye søl og klin, så da er det like greit å hive den i seg mens jeg bøyer meg over vasken. Ser nok ikke så bra ut, men det blåser jeg i. :-P

Tøft at vi er to!

Jeg storkoser meg der jeg står bøyd over vasken, slurper i meg appelsin, og titter ut av vinduet ;)

 

Anonymous poster hash: 333e7...00e

Skrevet

En times hard spinning som ga meg kjempegod samvittighet og masse energi til å ta fatt på resten av uken var min kos :) Havregrøt med blåbær når jeg kom hjem til kveldsmat! Toppers kveld, nå hopper jeg i dusjen.



Anonymous poster hash: c4edf...e43
Skrevet

 

Har ingen behov for å drikke alkohol på en mandag heldigvis. Anonymous poster hash: 851be...3c4

Må bare spørre, hvem snakket om alkohol?

I min verden er hvitvin alkohol🙊

 

Anonymous poster hash: 851be...3c4

Skrevet

 

En times hard spinning som ga meg kjempegod samvittighet og masse energi til å ta fatt på resten av uken var min kos :) Havregrøt med blåbær når jeg kom hjem til kveldsmat! Toppers kveld, nå hopper jeg i dusjen.

 

Anonymous poster hash: c4edf...e43

Jeg gikk to mil på ski. Helt herlig. Snøtunge trær og masse puddersnø😃😃

Skrevet

Akkurat denne mandagen ble det restemiddag og kake etter dåpen, så vi har levd som konger idag! Ellers blir det en rask middag, gjerne noe med pasta. Fordi mandagen er fast venninnekveld og mannen ikke orker middag rett etter jobb, så da blir det noe raskt og greit :)



Anonymous poster hash: 1f0a8...6a4
Skrevet

 

 

Har ingen behov for å drikke alkohol på en mandag heldigvis. Anonymous poster hash: 851be...3c4

Må bare spørre, hvem snakket om alkohol?

I min verden er hvitvin alkoholAnonymous poster hash: 851be...3c4

Ja sorry men hi er den eneste som har snakket om ett glaså hvitvin, så istede for og komme med den kommentaren kunne du heller fortalt hva du skal ha I kveld ☺

Skrevet

 

 

 

Har ingen behov for å drikke alkohol på en mandag heldigvis. Anonymous poster hash: 851be...3c4

Må bare spørre, hvem snakket om alkohol?
I min verden er hvitvin alkoholAnonymous poster hash: 851be...3c4
Ja sorry men hi er den eneste som har snakket om ett glaså hvitvin, så istede for og komme med den kommentaren kunne du heller fortalt hva du skal ha I kveld ☺

3 knekkebrød med makrell i tomat. Jobber med fedmepasienter en del av tida, så kos er på lørdag😃

 

Anonymous poster hash: 851be...3c4

Skrevet

I kveld ble det litt valnøtter, dadler og litt rå kakao kjørt sammen i blenderen med litt havsalt. Nam, smaker brownie! 😉

 

Anonymous poster hash: 15dd9...651

Skrevet

Et glass eplejuice, etter trening. Kan ikke kose meg hver dag ;)

 

Anonymous poster hash: d405a...be4

Skrevet

To glass ferskpresset apelsinjuice ble det i dag. Og en skål med jordbær.

Skrevet

Spicy mangosalat og en kopp vanilla chai te👌😋

Skrevet

Sitter her å tygger litt på en hårnål... 

Mmm, det hørtes godt ut :D

Skrevet

Fersk ananas, spiser til tunga svir! :danse:

Skrevet

Analsex

 

Anonymous poster hash: 0a0b9...621

Skrevet

 

Sitter her å tygger litt på en hårnål... 

Mmm, det hørtes godt ut :D

 

Det var ikke det :/ Måtte spise en appelsin etter all appelsinsnakken her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...