Gå til innhold

Er dette en "slank " baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

9,5 mnd gammel jente, 72 cm og 8200 gram. Runde kinn, men synes ikke hun er tung da

Anonymous poster hash: c5530...d07

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun veide en kg mer enn min baby på den alderen, og mi var et par cm lenger. Jeg hadde en slank baby, og nå en slank datter. Bukser i hennes str faller av om de ikke kan strammes. Veldig plagsomt... Til gjengjeld er det lite som sitter for trangt. 

Det kommer vel an på hvordan hun er bygd opp. Det er umulig å si uten å se henne.

Anonymous poster hash: 4f287...c2a
Skrevet

Hmm, min toåring er 10 kg. Høres ikke så slank ut, men må nesten se barnet.

Anonymous poster hash: f7a7d...7f4

Skrevet

Min gutt er 9,8 kilo og 76,5 cm, han har runde kinn og slank kropp.

Anonymous poster hash: 3b3d0...7c6

Skrevet

Neinei, endelig er HS fornøyd med vektoppgangen hennes da. Veide 3,7 kilo med fødsel. Vet om flere i barselgruppa som har like lange barn og de veier 9 og 10 kilo, kanskje til og med 11 :P Min lille skatt har gode lår og gode kinn. 

Anonymous poster hash: 0bdd0...0e3
Skrevet

Min 2 åring veier 16 kilo og min snart 5 måneder gamle datter veien 9,5 kilo. 2 åringen er ikke feit men babyen er

Skrevet

Min 2 åring veier 16 kilo og min snart 5 måneder gamle datter veien 9,5 kilo. 2 åringen er ikke feit men babyen er

Haha , så herlig ! Babyer skal være litt feite :D

Minstebolla her var en skikkelig klump som baby, nydelig og myk og god :)

Skrevet

Jeg har en på 14 mnd som veier 7,8 kg og er 74 cm. Slank, men frisk og rask. Spiser godt med mat. Alle babyer er forskjellige. :)

Anonymous poster hash: b3036...fc7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...