Gå til innhold

Dere som har 5 åringer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hvor høy, sko str bruker de? Min er 120cm og 32 i sko.

Anonymous poster hash: ae565...86b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca samme som din

Anonymous poster hash: 3e6c1...2a1

Skrevet

110 cm 27 i sko på begge

Anonymous poster hash: 9e693...30f

Skrevet

129 cm og 34 i sko

Anonymous poster hash: c9d06...6b0

Skrevet

117 og 32 i sko

Anonymous poster hash: 829c9...640

Skrevet

Jenten min blir 6 år i starten av april. Tok å målte henne nå.

Hun var faktisk 117 cm. Jeg trodde hun var 110 cm. Hun har dermed vokst nesten 10 cm på 4,5 mnd.

Har merket at buksene har krympet litt i det siste, men trodde ikke hun hadde vokst så mye. Ikke rart hun har hatt mye voksesmerter!

Hun bruker 30-31 i sko.

Skrevet

122/128 i klær og 31 i sko

Anonymous poster hash: 3d8a8...21b

Skrevet

Blir 5 år neste uke. Er 100 cm og bruker 26-28 i sko. Avhenger av type sko

Anonymous poster hash: bf779...177

Skrevet

Her va det litt forskjelligt, noen av dere som har fått beskjed om at barnet deres er for høy for alderen ? Det fikk jeg, å tenker berre what? Min er 120cm. Har det noe å si hvor høy de er? Vet om en som fikk piller for å slutte å vokse så mye, å det nekter eg å gi min 5 åring.

Skrevet

Datteren min er vel like under 110 cm og bruker 26-27 i sko.

Skrevet

Gutt, 122 i klær og 31 i sko.

Anonymous poster hash: 7d90d...a41

Skrevet

Gutt 127 cm, 34 i sko.

Til du som spør: har fått høre omtrent hele tida at han er høy. Aldri fått høre for høy, men at han ligger over normalen vet jeg. Har høy mamma og pappa :)

Anonymous poster hash: e6c85...126

Skrevet

5,5 år 120cm og 33 i sko

6,5 åring 135 cm og 37 i sko

Anonymous poster hash: daa68...14c
Skrevet

Snart 5 år, 101 cm og 29 i sko.

Anonymous poster hash: aa8a8...30e
Skrevet

Gutt snart 5 år, 112 cm, str. 30/31 i sko

Anonymous poster hash: 55b12...0b7
Skrevet

Her va det litt forskjelligt, noen av dere som har fått beskjed om at barnet deres er for høy for alderen ? Det fikk jeg, å tenker berre what? Min er 120cm. Har det noe å si hvor høy de er? Vet om en som fikk piller for å slutte å vokse så mye, å det nekter eg å gi min 5 åring.

Min har vært høy for alderen hele tiden. Dvs øverste sjiktet av normalen, ikke over. Men begge foreldre er høyere enn snittet så antar han også blir det.

Anonymous poster hash: e505e...0bf

Skrevet

De gir ikke slike medisiner til en 5-åring.

Datteren til venninnen min ble målt etter at hun begynte på skolen, med røntgenbilde av hånden og slikt for å se hvor stor hun kom til å bli som stor. Hun ble estimert til å bli ca 180 som voksen og det er helt greit, men hun har en pappa som er over 2 meter så om hun hadde ligget an til å bli like høy som han ville de bremset veksten med hormoner etterhvert.

Kjenner en gutt på 17 år som i dag er 2,04 høy, han har fått hormoner for å bremse veksten, men han fikk ikke det før han var tenåring. Når man ligger an til å bli høyere enn det skjønner jeg godt at man prøver å bremse veksten litt. 

Anonymous poster hash: 3d8a8...21b

Skrevet

Målte før jul, og da var han 118cm høy og veide 20kg. Bruker str 31 i sko. Han blir 6 i mars.

Anonymous poster hash: 4bed7...8b3

Skrevet

Ca 120 cm. 31-32 i sko. Bruker 122-128 i klær.

Anonymous poster hash: b91f3...5b4

Skrevet

108cm og bruker 29-30 i sko. Veier 18kg.

Anonymous poster hash: de2c5...df1

Skrevet

Jeg har aldri fått høre at min gutt er for høy. Det var jeg med gutt på 129 cm/34 i sko. Han er høy for alderen ja, men har aldri tenkt tanken på å stagnere veksten med tabletter. Er 2 gutter og ei jente til på samme alder i bhg som er like høye.

Her har alle inkludert min sønn høy foreldre.

Tenker også at det vil stagnere etterhvert. Men ser ikke bort i fra at han vil bli 190-200 ferdig utvokst.

Anonymous poster hash: c9d06...6b0

Skrevet

Hun er ca 112 cm, 17 kilo og bruker 28 i sko.

Anonymous poster hash: 7a8f9...582

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...