Gå til innhold

Hva synes dere om dette navnet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lieben Augusta?

 

Anonymous poster hash: 1f386...948

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tysk ?

 

Anonymous poster hash: 7a114...abd

Skrevet

Elsker Augusta? Det høres dumt ut. 



Anonymous poster hash: ea0d5...6b4
Skrevet

Augusta er fint.

Lieben er i mine ører et verb og ikke et navn - men det klinger pent.

Skrevet

Ikke så fint. Tenker at det virker ikke spesielt festlig å hete det, heller.

 

Anonymous poster hash: f3b15...2cf

Skrevet

Liebe er bedre enn Lieben. Blir litt L + Iben. Iben er supert.

 

Anonymous poster hash: ba52b...a7e

Skrevet

Dytt

 

Anonymous poster hash: 1f386...948

Skrevet

Det betyr vel kjære Augusta, så i teorien kan det gå. Men nei. Ville aldri brukt det som navn.

 

Anonymous poster hash: 14603...804

Skrevet

Nei. Gå for bare Augusta du. Eller Live Augusta, Lila Augusta, Lola Augusta. Bare ikke Lieben(er det et navn?). 



Anonymous poster hash: d3629...bdd
Skrevet

Jeg elsker Iben, men Lieben blir for meg et tysk verb....

 

Anonymous poster hash: edc09...0db

Skrevet

Elsker Augusta. Et navn? 

 

 

NEI.



Anonymous poster hash: 551fd...b1d
Skrevet

Er dette seriøst?

 

Anonymous poster hash: b2450...77a

Skrevet

Flotte gamle navn i sterk kontrast til dagens mainstreamnavn!

Gå for det.

Lieben og Augusta er nydelige navn.

Skrevet

Det betyr vel kjære Augusta, så i teorien kan det gå. Men nei. Ville aldri brukt det som navn.

 

Anonymous poster hash: 14603...804

Nei, det betyr ikke det. Strengt tatt betyr det ikke noe som helst, bare en tilfeldig ugrammatikalsk sammenstilling av infinitivsformen "elske" og et navn.

Skrevet

Har ikke du spurt om dette tidligere hi?

Fortsatt er navnet litt rart etter min smak!

 

Anonymous poster hash: 59f55...561

Skrevet

For meg blir dette navnet litt overdrevet.

Augusta er helt greit.

Skrevet

Begge er stygge.

 

Anonymous poster hash: 34b17...481

Skrevet

Fælt, og fjollete. 



Anonymous poster hash: 8fc20...2cc
Skrevet

Syns ikke det er fælt i det hele tatt. Syns det er ganske fint jeg :)



Anonymous poster hash: 7ddd7...190

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...