Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #1 Skrevet 19. januar 2015 Lieben Augusta? Anonymous poster hash: 1f386...948
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #2 Skrevet 19. januar 2015 Tysk ? Anonymous poster hash: 7a114...abd
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #3 Skrevet 19. januar 2015 Elsker Augusta? Det høres dumt ut. Anonymous poster hash: ea0d5...6b4
Giss Skrevet 19. januar 2015 #4 Skrevet 19. januar 2015 Augusta er fint. Lieben er i mine ører et verb og ikke et navn - men det klinger pent.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #5 Skrevet 19. januar 2015 Ikke så fint. Tenker at det virker ikke spesielt festlig å hete det, heller. Anonymous poster hash: f3b15...2cf
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #6 Skrevet 19. januar 2015 Liebe er bedre enn Lieben. Blir litt L + Iben. Iben er supert. Anonymous poster hash: ba52b...a7e
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #7 Skrevet 19. januar 2015 Dytt Anonymous poster hash: 1f386...948
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #8 Skrevet 19. januar 2015 Det betyr vel kjære Augusta, så i teorien kan det gå. Men nei. Ville aldri brukt det som navn. Anonymous poster hash: 14603...804
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #9 Skrevet 19. januar 2015 Nei. Gå for bare Augusta du. Eller Live Augusta, Lila Augusta, Lola Augusta. Bare ikke Lieben(er det et navn?). Anonymous poster hash: d3629...bdd
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #10 Skrevet 20. januar 2015 Jeg elsker Iben, men Lieben blir for meg et tysk verb.... Anonymous poster hash: edc09...0db
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #11 Skrevet 21. januar 2015 Elsker Augusta. Et navn? NEI. Anonymous poster hash: 551fd...b1d
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #12 Skrevet 21. januar 2015 Er dette seriøst? Anonymous poster hash: b2450...77a
Twintipp og himmelblå Skrevet 21. januar 2015 #13 Skrevet 21. januar 2015 Flotte gamle navn i sterk kontrast til dagens mainstreamnavn! Gå for det. Lieben og Augusta er nydelige navn.
sug lut Skrevet 21. januar 2015 #14 Skrevet 21. januar 2015 Det betyr vel kjære Augusta, så i teorien kan det gå. Men nei. Ville aldri brukt det som navn. Anonymous poster hash: 14603...804 Nei, det betyr ikke det. Strengt tatt betyr det ikke noe som helst, bare en tilfeldig ugrammatikalsk sammenstilling av infinitivsformen "elske" og et navn.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #15 Skrevet 21. januar 2015 Har ikke du spurt om dette tidligere hi? Fortsatt er navnet litt rart etter min smak! Anonymous poster hash: 59f55...561
Nyttårs barn Skrevet 21. januar 2015 #16 Skrevet 21. januar 2015 For meg blir dette navnet litt overdrevet. Augusta er helt greit.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #18 Skrevet 21. januar 2015 Begge er stygge. Anonymous poster hash: 34b17...481
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #19 Skrevet 21. januar 2015 Fælt, og fjollete. Anonymous poster hash: 8fc20...2cc
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2015 #20 Skrevet 21. januar 2015 Syns ikke det er fælt i det hele tatt. Syns det er ganske fint jeg Anonymous poster hash: 7ddd7...190
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå