Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #1 Skrevet 19. januar 2015 Hvor mye bruker dere i året på sporten, og går det noe hardt utover økonomien deres?Leste nettop saken på VG med de som ligger opp mot 65.000 kr i året på sporten til barna, og kjenner jeg får vondt i pengboka mtp at jeg er alenemor og har 3 barn som er veldig glad i ski. Nesten så jeg håper de ikke ønsker å satse på dette når de blir eldre, det har jeg rett og slett ikke råd til...Trist! Anonymous poster hash: cf204...33c
Twintipp og himmelblå Skrevet 19. januar 2015 #2 Skrevet 19. januar 2015 Laaaangt nær 65.000kr! Og her drives det aktivt med fotball og innebandy. Han ELSKER ALL sport, så står mye ski, både langrenn, slalåm og snowboard. Samt ishockey! Jeg kjøper brukt snowboard og det andre får han til jul eller bursdag:)
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #3 Skrevet 19. januar 2015 Vi har tre aktive barn. Eldste er mest aktiv og reiser endel på konkurranser rundt om i landet. Tilammen på de tre bruker vi ca 40.000-50.000 i året. Da er det kontigenter, utstyr, konkurranser og cup. Merker det i lommeboken. Anonymous poster hash: 8fb63...f00
Spanskeflua Skrevet 19. januar 2015 #4 Skrevet 19. januar 2015 Har 4 barn,der 3 spiller fotball. 3 turner og en er trener. Alle er med i kulturskolen. 1 går på skyting. Vi har heldigvis den muligheten å jobbe dugnad for å få lavere treninga gift, i tillegg er min mann hovedtrener for et fotball og derfor har vi ikke treningsavgift for et av barna. Vi jobbet så mye dugnad at vi ikke måtte betale egenandel da 2 av barna dro på Norway Cup (bor i Nord Norge). Vi jobbet og mye dugnad da et av barna skulle på NNM at vi ikke måtte betale egenandel der heller. Hadde vi ikke jobbet dugnad regner jeg med at vi også ville hatt rimelig store utgifter på idrettene. Takk og lov for muligheten til dugnadsarbeid!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå