Gå til innhold

Er vi i ferd med å bli svindla????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kjøpte bil via en liten forhandler lørdag 10 januar, og de tok den gamle bilen i innbytte. Pga Det ikke er overføringer på lørdag fikk forhandler bankremisse av oss og forhandler skulle overføre penger for innbytte bilen mandag etter. Forhandler ville overføre hele summen selv ettersom bilen har gjeld. 

Torsdag ringte jeg fordi pengen ikke var kommet, fikk beskjed om at det var overført og burde være på plass fredag, senest mandag (i dag). Pengene er ikke kommet så sendte mail og ba om at de snarest sendte meg kvittering fra banken demmes på overføringa, fikk svar om at pengen var nok helt sikkert på plass innen onsdag. Skrev tilbake at jeg gir det ett par dager til, men er ikke pengen på plass skal jeg ha kvitteringen. 

Begynner å bli bekymra her nå, det at de ikke bare kan fremskaffe og sende kvittering gjør at det blinker røde lamper i hode mitt. Er snakk om 60 000 kr, så kan ikke bare overse det heller.

Hva skal jeg gjøre hvis ikke pengene er på plass onsdag? Skal jeg gi det mer tid, anmelde til politiet, eller hva gjør jeg da?

Anonymous poster hash: 56a35...d68
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånne ting kan gjerne ta en liten stund, så ville sett det an til onsdag. Hvis pengene ikke er kommet ville jeg oppsøkt han dere byttet bilen hos. Lykke til😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...