Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #1 Skrevet 19. januar 2015 Jeg er veldig fristet til å starte på Frisørskole. Er det noen frisører her som har lyst å fortelle litt om yrket? Hva er positivt/negativt? Lærer man alt det grunnleggende,slik at man blir trygg på å klippe og farge,slik at man ikke driter seg skikkelig ut? Hvordan er lønna når man er ferdigutdannet? Anonymous poster hash: f6ac1...c95
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #2 Skrevet 19. januar 2015 å utdanne seg til frisør er omtrent det samme som å utdanne seg til uførhet/omskolering pga nakke/skulder/armplager....hilsen forsikringskonsulent. Men er sikkert moro så lenge det varer Anonymous poster hash: d4a10...48e
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #3 Skrevet 19. januar 2015 Tungt yrke, vanskelig pensum, mye kjemi, kalkulasjon, anatomi og alt det andre man ikke tenker over! MYE slit psykisk og fysisk. Dålig betalt så lenga man ikke jobber rumpa av seg.. med andre ord, mye slit for god lønn. Når det er sagt: jeg elsker yrket mitt! Lærer nye ting heletiden, kreativt, sosialt osv. Dette er noe man MÅ brenne for om man tenker den utdanningen, for det er ikke bare å klippe og krølle hår altså! Anonymous poster hash: 882c4...398
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå