Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #1 Skrevet 19. januar 2015 Fikk en akutt time hos legen i dag til babyen som er syk. Måtte skyndte meg for å rekke dette og stresset som jeg var glemte jeg å skifte genser. Da vi kom hjem igjen kom jeg plutselig på at genseren var jo full av bæsj. Rennende, illeluktende, grønn babybæsj. Sååå flaut og helt utrolig at jeg ikke la merke til det hos legen, men hadde 5 minutter på å få på meg og baby ytterklær og pakke med bleie. Jaja, det ble vel en morsom historie på legevakta. Ikke rakk jeg å gre hårer heller Anonymous poster hash: 8d159...64a
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #2 Skrevet 19. januar 2015 Huff Anonymous poster hash: fbb1e...8c5
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #3 Skrevet 19. januar 2015 Du tror det er det verste de har sett på legevakta....? Anonymous poster hash: f2425...10d
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #4 Skrevet 19. januar 2015 Du er garantert ikke den første, og heller ikke den siste Og jeg synes heller det viser at du er en god mor, prioriterer å få syk baby avsted til legen fremfor å dolle deg foran speilet først for å se presentabel ut Anonymous poster hash: 5cc27...f71
♥MammanTilEnPrinsesse♥ Skrevet 19. januar 2015 #5 Skrevet 19. januar 2015 Hehehe, de har nok sett være
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #6 Skrevet 19. januar 2015 Det er ikke flaut, de færreste av oss har tid til å skifte klær og dokke oss på håret når det er akuttimer. De har sett værre, feks meg som ammet minstemann og som glemte å kneppe igjen ammebhen og ta ned skjorta når legen ropte oss opp. Jeg spankulerte inn med puppen til lufting som den størst selvfølge, med venterommet smekkfullt av folk en lørdag kveld (les:mange fulle menner med div skader..).. Legen hilste høflig og sa så fint: "tror du har glemt noe" med et smil. Jeg rødmet kronisk i en uke etterpå.. Anonymous poster hash: 7d6ce...793
Plutselig_gravid Skrevet 19. januar 2015 #7 Skrevet 19. januar 2015 Det er ikke flaut, de færreste av oss har tid til å skifte klær og dokke oss på håret når det er akuttimer. De har sett værre, feks meg som ammet minstemann og som glemte å kneppe igjen ammebhen og ta ned skjorta når legen ropte oss opp. Jeg spankulerte inn med puppen til lufting som den størst selvfølge, med venterommet smekkfullt av folk en lørdag kveld (les:mange fulle menner med div skader..).. Legen hilste høflig og sa så fint: "tror du har glemt noe" med et smil. Jeg rødmet kronisk i en uke etterpå.. Anonymous poster hash: 7d6ce...793 hahahahahaha
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #8 Skrevet 19. januar 2015 Fikk en akutt time hos legen i dag til babyen som er syk. Måtte skyndte meg for å rekke dette og stresset som jeg var glemte jeg å skifte genser. Da vi kom hjem igjen kom jeg plutselig på at genseren var jo full av bæsj. Rennende, illeluktende, grønn babybæsj. Sååå flaut og helt utrolig at jeg ikke la merke til det hos legen, men hadde 5 minutter på å få på meg og baby ytterklær og pakke med bleie. Jaja, det ble vel en morsom historie på legevakta. Ikke rakk jeg å gre hårer heller Anonymous poster hash: 8d159...64a Du får krysse fingre for at det ikke satt noen dibbere på venterommet. Da er det i så fall ikke umulig at du får en telefon fra barnevernet de nærmeste dagene Anonymous poster hash: 51da5...e63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå