Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #1 Skrevet 19. januar 2015 Det er min bestefar som fyller. Han har ALT, og ønsker seg kun euro (bor i spania hele vinteren). Han ønsker seg visst ingenting annet. Jeg synes euro er en helt forferdelig kjedelig gave å gi - særlig når vi ikke har så mye å rutte med. Vi har råd til 1000 kr, og føler det blir veldig lite når en gir penger på en 70 årsdag. Jeg vet veldig lite om ham. Jeg vet han spiller endel gitar og keyboard, men jeg tror han har lagt det litt på hylla det siste året nå, fordi han har mye smerter i forbindelse med leddgikt. Han er caravanmenneske! Har eid haugevis av bobiler og campingbiler. Har bobil nå (den de bor i i Spania). Men han har alt han skal til den. Han har visst alt... Absolutt alt. Jeg tenkte litt på slektshistorie eller bøker fra stedet han er oppvokst, men mine foreldre kunne fortelle meg at han hadde lest alt sånt, og at det var endel av "biblioteket" hans allerede. De har allerede haugevis av familiebilder på veggene, de har ikke plass til mer. Gjelder også kunst. Han er glad i Flåklypa. Han har div dubbeditter fra filmen og synes det er veldig artig. Men han har fått mye sånt igjennom årene, så vet ikke om noe jeg kan bidra med der heller... Jeg vet ikke om han drikker særlig alkohol. Han røykte mye sigarer tidligere, men lurer på om han har sluttet nå. Anonymous poster hash: 5549c...85c
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #2 Skrevet 19. januar 2015 Gi ham gavekort på geiter eller en brønn i Malawi eller et tilsvarende land. Flere hjelpeorganisasjoner har gavekort... Anonymous poster hash: b15a7...52d
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #3 Skrevet 19. januar 2015 Jeg lager som regel matkurver/gavekurver til alle over 50... Spekemat,kjeks,sjokolade,gode matoljer,krydder,flaxlodd,sild osv. Litt etter hva personen liker og hvor mye penger jeg legger i det. De litt størrematbutikkene lager som regel fruktkurver og ostefat på bestilling hvis det er noe. Spiselige gaver er liksom alltid velkomne. Anonymous poster hash: 86cdc...a0b
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #4 Skrevet 19. januar 2015 Er det mulig å få smuglet ut alle bildene til fotografering og få laget et album av det? Som de kan ha i bobilen? Ev noen andre bilder av alle i familien osv? Billetter til opplevelser er også en mulighet. Konserter, Teater, Opera e.l. Hvis han har spilt mye, er det sikkert lett å få vite hvilke genre, hvilke artister osv. Anonymous poster hash: 718b2...b76
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #5 Skrevet 19. januar 2015 Gi ham gavekort på geiter eller en brønn i Malawi eller et tilsvarende land. Flere hjelpeorganisasjoner har gavekort... Anonymous poster hash: b15a7...52d Sånt gir man da virkelig ikke bort til noen. Ærlig talt! Anonymous poster hash: ac875...6a3
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #6 Skrevet 19. januar 2015 Jeg så litt på konsertbilletter, men jeg vet liksom ingenting om hva slags planer de har fremover, men det er absolutt en veldig god idè. Jeg fant ingenting som passet hans sjanger som var i nærheten, men jeg har fremdeles litt tid på meg, så kanskje mer legges ut siden. Det er ingen mulighet for å smugle ut bildene, dessverre. Han skal få et bilde med en gledelig nyhet; han skal bli oldefar igjen, og får et ultralydbilde som ble utrolig fint. Når han får vite at det blir en jente til, blir han nok helt i ekstase. Anonymous poster hash: 5549c...85c
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #7 Skrevet 20. januar 2015 Havfiskestang ga vi... Anonymous poster hash: 4f4d3...635
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå