Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så babysyk om dagen. Føler meg absolutt ikke ferdig med barn. Har et barn nå. Problemet er bare at jeg er alene. Et tøft brudd i høst og alderen nærmer deg 40. Liten tiltro til at det finnes normale menn det ute gjør ikke ting bedre. Alle de gale mennene dras mot meg tydeligvis.

Er så vond følelse når jeg ønsker så mye et barn til. Men må vel bare bruke tiden og kose meg med det jeg har. Hun er min verden.

Anonymous poster hash: ac577...e24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

forstår deg...er nylig skilt, men har så lyst på flere barn...tenker at hvis en grei mann ikke dukker snart så kan jeg finne en for en natt..det er det som trenges for å lage et barn til...ikke best mulig situasjon, men men..klokka tikker...

Anonymous poster hash: ae57c...e20
Skrevet

forstår deg...er nylig skilt, men har så lyst på flere barn...tenker at hvis en grei mann ikke dukker snart så kan jeg finne en for en natt..det er det som trenges for å lage et barn til...ikke best mulig situasjon, men men..klokka tikker...

Anonymous poster hash: ae57c...e20

Det er jo veldig egoistisk. Storken må jo være bedre?

Hva om mannen

Du velger ut finner det ut og krever samvær? Om han har masse genetiske skavanker/arvelige sykdommer eller hiv?

En (bare litt)bekjent av meg dro på byen på eggløsnigsdagen og ble gravid. Mannen fant det ut og ble sint og tok det til retten. Han har idag samvær noe moren ikle ønsket, han har

Også 2 alvorlige diagnoser som barnet har arvet iaallefal den ene av..

Skrevet

Danmark ...?

Anonymous poster hash: 72f95...d1b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...