Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #1 Skrevet 19. januar 2015 Jeg fikk time om noen måneder hos dps. Altså første time. Men jeg har nå i ventetiden fått psykolog nærmere og skal avlyse opplegget hos dps. Men lager de uansett epikrise selv om jeg ikke har vært der? Jeg lurer fordi jeg i så fall ønsker at de sender den til flere enn bare fastlegen som henviste meg. De har jo kun henvisning å forholde seg til men. Anonymous poster hash: a5261...7ae
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #2 Skrevet 19. januar 2015 Hvis du ikke har startet opp med noen behandling på DPS, lager de ikke noen epikrise. Men de lager helt sikkert et slags sluttnotat hvor de opplyser om at henvisningen er avsluttet etter ditt eget ønske. Dette skrivet kan du be om at sendes til hvem du vil. Men det vil jo ikke stå noe annet enn at henvisningen er avsluttet etter ditt eget ønske der. Det er i alle fall slik vi gjør det hos oss. Hilsen helsesekretær som jobber på en poliklinikk underlagt et DPS. Anonymous poster hash: b0820...3e4
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. januar 2015 #3 Skrevet 19. januar 2015 Nei, hvis du ikke har vært der så gjør de ikke det.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #4 Skrevet 19. januar 2015 Okei, takk for svar. Anonymous poster hash: a5261...7ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå