Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #1 Skrevet 19. januar 2015 For en stund siden ringte barnehagen for å si fra om at jenta mi ikke hadde med nødvendig utstyr i barnehagen. klær og drikkeflaske og sånt. Jeg har skjerpet meg på dette, og var kommunikasjonssvikt mellom meg og far som ar grunn til dette. Burde jeg ta en tlf til barnehagen å høre at alt er bra nå? Forsikre meg om at alt er i orden? Anonymous poster hash: ec6b3...872
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #2 Skrevet 19. januar 2015 En telefon kan jo ikke skade Anonymous poster hash: a0d2c...75c
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #3 Skrevet 19. januar 2015 Kan du ikke spørre når du henter ungen da? Jeg sjekker alltid at mitt barn har nødvendig tøy i riktig størrelse og antall i bhg. Kan ikke skjønner hvorfor det skal være så vanskelig. Anonymous poster hash: 83f9a...4bd
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #4 Skrevet 19. januar 2015 Og bare sånn at det er sagt: Du er i godt selskap med veldig mange andre foreldre Anonymous poster hash: a0d2c...75c
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #5 Skrevet 19. januar 2015 Jo jeg har vær flink til å passe på at han har alt han trenger:) Men vil bare forsikre meg om at han har det bra i barnehagen og at banehagen ikke har noen bekymringer:) Anonymous poster hash: ec6b3...872
Lobita Skrevet 19. januar 2015 #6 Skrevet 19. januar 2015 Kan du ikke bare spørre når du leverer om alt er i orden eller om det er noe de savner? Du vet vel hva de savnet sist og om du har tatt det med i barnehagen...
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #7 Skrevet 19. januar 2015 Kan du ikke spørre når du henter ungen da? Jeg sjekker alltid at mitt barn har nødvendig tøy i riktig størrelse og antall i bhg. Kan ikke skjønner hvorfor det skal være så vanskelig. Anonymous poster hash: 83f9a...4bd Du kan ikke skjønne det du nei.. Noen foreldre er mer organisert enn andre. Når det er snakk om delt omsorg er det enda lettere å miste oversikt. Jeg bor sammen med barnefaren, men han svever på en rosa tåke og når han henter glipper det ofte. I tillegg er det absurd hvor mange skift som brukes per dag i en barnehage, og plutselig kan det være tomt uten at man har fått det ned seg. Vet du? Vi er bare mennesker. Mennesker gjør feil. Det er ingen krise, så lenge varnet har det hun trenger hoveddelen av tiden. Ikke pisk deg selv for tidligere feil - se fremover og sørg for at alt er på plass heretter.. Anonymous poster hash: a0d2c...75c
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #8 Skrevet 19. januar 2015 Kan du ikke spørre når du henter ungen da? Jeg sjekker alltid at mitt barn har nødvendig tøy i riktig størrelse og antall i bhg. Kan ikke skjønner hvorfor det skal være så vanskelig.Anonymous poster hash: 83f9a...4bd Du kan ikke skjønne det du nei.. Noen foreldre er mer organisert enn andre. Når det er snakk om delt omsorg er det enda lettere å miste oversikt. Jeg bor sammen med barnefaren, men han svever på en rosa tåke og når han henter glipper det ofte. I tillegg er det absurd hvor mange skift som brukes per dag i en barnehage, og plutselig kan det være tomt uten at man har fått det ned seg. Vet du? Vi er bare mennesker. Mennesker gjør feil. Det er ingen krise, så lenge varnet har det hun trenger hoveddelen av tiden. Ikke pisk deg selv for tidligere feil - se fremover og sørg for at alt er på plass heretter.. Anonymous poster hash: a0d2c...75c Øøøhh, jaja. Tips. Se hva som kommer skittent hjem, og pakk deretter tilsvarende ned i sekken med en gang. Dvs: kommer det to skitne gensere, og en skitten bukse, så legger du to rene gensere, og en ren bukse ned i barnehagesekken. Værre er det ikke. Og ja, du er bare menneske, det skjønner jeg jo. Men siden bhg begynner å bli bekymret over at ungen din mangler så mye, så er det på tide å begrense alle feil. Anonymous poster hash: 83f9a...4bd
Mamma_til_2 Skrevet 19. januar 2015 #9 Skrevet 19. januar 2015 Kan du ikke spørre når du henter ungen da? Jeg sjekker alltid at mitt barn har nødvendig tøy i riktig størrelse og antall i bhg. Kan ikke skjønner hvorfor det skal være så vanskelig. Anonymous poster hash: 83f9a...4bd Du kan ikke skjønne det du nei.. Noen foreldre er mer organisert enn andre. Når det er snakk om delt omsorg er det enda lettere å miste oversikt. Jeg bor sammen med barnefaren, men han svever på en rosa tåke og når han henter glipper det ofte. I tillegg er det absurd hvor mange skift som brukes per dag i en barnehage, og plutselig kan det være tomt uten at man har fått det ned seg. Vet du? Vi er bare mennesker. Mennesker gjør feil. Det er ingen krise, så lenge varnet har det hun trenger hoveddelen av tiden. Ikke pisk deg selv for tidligere feil - se fremover og sørg for at alt er på plass heretter.. Anonymous poster hash: a0d2c...75c Vet du ano 75c så lenge du bor sammen med pappaen til barnet ditt så kommer vell de våte, skitne klærne hjem til deg og da vet du hva som mangler i bhg, bare og putte nye i sekken kvelden før, så dere burde klare og holde barnet med nok klær i bhg. Til Hi ditt tilfelle er det andelenes siden dere ikke bor sammen, du får bare si fra til din eks at bhg ringer deg om barnet mangler noe og da blir du bekymret, håp at han skjerper seg, og be bhg ringe han når han har samvær, blir det ikke bedre så får du revurdere samværsavtalen.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #10 Skrevet 19. januar 2015 Kan du ikke spørre når du henter ungen da? Jeg sjekker alltid at mitt barn har nødvendig tøy i riktig størrelse og antall i bhg. Kan ikke skjønner hvorfor det skal være så vanskelig.Anonymous poster hash: 83f9a...4bd Du kan ikke skjønne det du nei..Noen foreldre er mer organisert enn andre. Når det er snakk om delt omsorg er det enda lettere å miste oversikt. Jeg bor sammen med barnefaren, men han svever på en rosa tåke og når han henter glipper det ofte. I tillegg er det absurd hvor mange skift som brukes per dag i en barnehage, og plutselig kan det være tomt uten at man har fått det ned seg. Vet du? Vi er bare mennesker. Mennesker gjør feil. Det er ingen krise, så lenge varnet har det hun trenger hoveddelen av tiden. Ikke pisk deg selv for tidligere feil - se fremover og sørg for at alt er på plass heretter.. Anonymous poster hash: a0d2c...75c Øøøhh, jaja.Tips. Se hva som kommer skittent hjem, og pakk deretter tilsvarende ned i sekken med en gang. Dvs: kommer det to skitne gensere, og en skitten bukse, så legger du to rene gensere, og en ren bukse ned i barnehagesekken. Værre er det ikke. Og ja, du er bare menneske, det skjønner jeg jo. Men siden bhg begynner å bli bekymret over at ungen din mangler så mye, så er det på tide å begrense alle feil. Anonymous poster hash: 83f9a...4bd Nå er ikke jeg HI. Det heg reagerer på er den nedlatende tonen i innlegget ditt. I flere tilfeller har jeg likevel opplevd å ha misset på utstyr. Jeg har en mann som ikke alltid husker å ta med de våte klærne hjem. Jeg kan selvsagt levere og hente hver dag selv - men jeg jobber. Vi har aldri fått høre bekymring fra Bhg. Men det kan jo være de har snakket seg i mellom. Egentlig har vi fått et motsatt problem. Jeg pakker med mye tøy i tilfelle, og hun har alt for mye til tider. Anonymous poster hash: a0d2c...75c
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #11 Skrevet 19. januar 2015 Jeg og mannen min har laget oss en kalender vi deler, så alle beskjeder fra bhg om hva som mangler - legger vi inn der, med varsel og fikser det. Er en vond følelse å glemme noe, at noe uteblir.... Er jo til syvende og sist barnet det går utover. Men det glipper innimellom enda, så her er det full skjerpings. Anonymous poster hash: c1b32...8de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå