Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #1 Skrevet 19. januar 2015 Når begynte dere med krykker? Hvem bestemte at det var på tide? Jeg går til Fysio 3 dager i uka, bruker bekkenbelte, har fått kjøkkenstol på hjelpemiddelsentralen... Men noen dager gjør det så vondt at jeg nesten ikke klarer å gå. Hvem vurderer om krykker er neste skritt? Anonymous poster hash: e551f...4a0
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #2 Skrevet 19. januar 2015 Den avgjørelsen tok jeg selv. Hadde krykker hjemme, og tok de bare i bruk. Måtte ha de for å komme meg noe sted etter hver gang jeg hadde ligget/sittet en stund. Anonymous poster hash: db1ec...742
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. januar 2015 #3 Skrevet 19. januar 2015 Det gjorde jeg helt selv. Brukte de fra hhv uke 30 og 34. Burde begynt før, men sist var det vondere å gå med enn uten
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #4 Skrevet 19. januar 2015 Begynn tidlig! Jeg var så dum at jeg jobba alt for lenge, og droppa krykkene - før det sa stopp. Jeg sliter enda med bekkenet 5 mnd etterpå Begynn i tide med avlastning!!!! Anonymous poster hash: 21bbd...ea3
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #5 Skrevet 19. januar 2015 Jeg skal til jordmor i morgen, håper å få det da. Er snart ferdig da, 36 uker, men burde ha fått krykker for lenge siden. Vurderte det før jul, men det var så lang kø hos fysio at jeg ga opp tanken da. Går og halter, og kommer meg såvidt fra a til b. Må ha masse pauser. Sliter med å kle på meg, reise meg, gå, kjøre bil, egentlig det meste er forferdelig vondt om dagen. Men har ikke vært flink nok til å mase på hjelp og behandling. Anonymous poster hash: 6ebf7...600
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #6 Skrevet 19. januar 2015 Takk for svar. Har time hos fysioterapeut om noen dager så skal høre om han mener det er smart.. Anonymous poster hash: e551f...4a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå