Gå til innhold

Hva skal dere ha til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:-)

Anonymous poster hash: 7d51a...902

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ribbe :)

Anonymous poster hash: eca75...47a

Skrevet

Løvbiff, pommes frites og bernaisesaus

Skrevet

Mandag er suppedag hos oss, så vi skal ha hot gulrotsuppe, med ingefær og appelsin :)

Anonymous poster hash: 22cf2...705

Skrevet

Skal ha med middagsrester fra i går på kveldsvakt på jobb.

Anonymous poster hash: 3ad75...4c1

Skrevet

Kjøttfri mandag her i huset. Vegetarburger med gresk salat og tzatziki.

Skrevet

Meksikansk tomatsuppe fra pose med revet ost og en rømmeklatt.

Anonymous poster hash: 6451a...f74

Skrevet

Pepperbiff med hasselback poteter, grønnsaker og saus.

Skulle egentlig ha det på lørdag eller søndag, men ble bedt bort så da blir det fancy middag i dag.

Anonymous poster hash: f6d98...86a

Skrevet

I dag blir det enkelt og lettvint omelett til hele gjengen. Har lø, bacon og skinke i og en salat ved siden.

Skrevet

Panert torsk, poteter og grønnsaker☺

Anonymous poster hash: a727b...b42

Skrevet

Minstemor skal ha med bestevenninna hjem fra bhg i dag, og de har bestilt spagetti.

Skrevet

Fiskegrateng, kokte gulrøtter og poteter. Har ei jente som elsker kokte gulrøtter, så det er det viktigste ved hele maten. 😊

Anonymous poster hash: 7ccb4...6f9

Skrevet

Ovnsstekt laks. Med søtpotetmos og fløtesurret grønnkål.

Anonymous poster hash: fabb8...dd1

Skrevet

Vet ikke enda, pappaen i huset er borte i jobb så tenkte jenta på 7 skal få bli med på butikk etter skolen og bestemme :)

Skrevet

Grandis! Middagsrester fra gårdagens middag på barnet.

Anonymous poster hash: 12802...70b

Skrevet

Løvbiff, pommes frites og bernaisesaus

Vi også :)

Skrevet

Rester fra igår, lapskaus med bibringe, poteter, gulrøtter, og mange andre grønnsaker. Mmmm, alltid best dagen etter!

Skrevet

Var tilbud på grillet kylling i ferskvaredisken på Mega i dag, så det blir det i dag :-)

Skrevet

Var tilbud på grillet kylling i ferskvaredisken på Mega i dag, så det blir det i dag :-)

Nå spør jeg sikkert dumt, men hvordan varmer du den igjen. Ovnen? Micro? Jeg har aldri kjøpt ferdig grillet kylling da vi alltid har kyllingfile, men tenkte jeg skulle kjøpe det idag hvis jeg blir klok på hvordan jeg varmer den opp igjen :-)

Anonymous poster hash: 98669...32e

Skrevet

Nå spør jeg sikkert dumt, men hvordan varmer du den igjen. Ovnen? Micro? Jeg har aldri kjøpt ferdig grillet kylling da vi alltid har kyllingfile, men tenkte jeg skulle kjøpe det idag hvis jeg blir klok på hvordan jeg varmer den opp igjen :-)

Jeg synes den fort blir tørr hvis den varmes opp igjen. Så jeg pleier å kjøpe den fra varmeskapet, og så legges den i en pose som holder varmen - og da er den lunken og god til middagen :)

Anonymous poster hash: 0ca1f...1fa

Skrevet

Jeg synes den fort blir tørr hvis den varmes opp igjen. Så jeg pleier å kjøpe den fra varmeskapet, og så legges den i en pose som holder varmen - og da er den lunken og god til middagen :)

Anonymous poster hash: 0ca1f...1fa

Da prøver jeg det :-)

Skrevet

Jeg varmer den i ovnen ja, på varmluft. Kan selvfølgelig fort bli tørr så må passe på. Jeg liker skinnet litt sprøtt jeg da så ikke noe problem. Hvis man absolutt vil ha den like saftig så kan man kanskje bruke en stekepose? Ikke prøvd selv altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...